VİVACIĞIMDAN MİM:)



Sevgili tatlı reçelişkom Viva beni mimlemiş. Sorduğu sorulara cevaplar istemiş ehh bana da bunları cevaplandırmak düşer değil mi? Bende oturdum cevapladım...:)




1. Sence cok anlamli bir söz?
Ağlarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar…ne doğru bi laf bee…

2. Makyajinda olmassa olmazin?
Kesinlikle allık, yanaklarım heidi gibi olmadan asla sokağa çıkmam:)

3. Uyguladigin bir güzellik tüyo?
Aslında iki tane var Zeytinyağı ve şeker ile yaptığım peeling ve kaşlarımı ve kirpiklerimi besleyen hint yağı …

4. En sevdigin icecek?
Düşünmeden söylüyorum “Su” şöyle diyeyim  günde 4 lt yi bulan bir tüketim..:)

5. Nefret ettigin birsey?
Ben konuşurken karşımdakinin gözlerime bakmaması…

6. En cok sevindigin iltifat?
Yaşımı sorduklarında aaa hiç göstermiyorsun demeleri ve Gözlere bak be maşallah:)

7. Favori kitabin?
Nermin Bezmen “Kurt Seyd&Shura”

8. Sana görünüs olarak en yakin buldugun ünlü?
Ayol hiç düşünmedim ne bileyim, görüntü olarak giyim kuşam gibi düşünürsek Burcu Kara yı beğenirim...

9. Herkesin begendigi ama senin isinamadigin bir ürün?
Ugg çizmeler ığğğ mümkünse üretimden kaldırsınlar:)

10. Su an en cok almak istedigin kozmetik ürünü?
Kozmetik değil de parfüm diyelim “Gucci Guilty” benim olsun benim olsun

Bende bu mimi kuzumodası, birincisin ve papis-style reçellerime  yolladım gitti beyaaaaaa...:)
Not: Trakyalı reçelim…

8 yorum:

Adsız dedi ki...

ne güzel bir mim olmuş=) öpüyorum şekerimmm bu arada evet gözlerin çok güzel maşaAllah! ;)

Kiymet dedi ki...

ne guzel bir post olmus boyle :) vivalavitam benide mimlemis:D:D
Headerine bayildim:D:D cok tatli olmus!

Sevgiler canim

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Reçeliiimm,
Ne güzel kısa ve öz bir mim bu, senin cevaplara da bayıldım.En çabuk zamanda Gucci Guilty'n olsun şekerparem:) beni de mimlemişsin en kısa sürede cevaplıyorum:)

Unknown dedi ki...

cok hos bir mim olmus sevgiler :)

Unknown dedi ki...

Merhaba Blogumda 14 Şubat için Victoria's Secret pijama takımı çekilişi yapıyorum katılırsan sevinirim :)

http://zepsworld.blogspot.com/2012/01/14-subat-cekilisi-baslad.html

birincisin dedi ki...

Headerına bayıldım,sürekli değiştiriyorsun hepsi güzeldi ama bu çocukluğuma götürdü beni:)Cevaplarla seni biraz daha tanımış olduk reçelim.Beni de mimlemişsin:)En kısa zamanda cevaplarım inşallah..Sevgiler:)

hayatreceli dedi ki...

reçellerim bende çok keyif aldımm bu mimden vivaya bir kez daha teşekkür ederim:)) header ımı çok sevdim beğeinize çok memnun oldum ben cıvıl cıvıl bi kadınım ayol hedarımda öyle olsun dimi :))) öperim hepinizi...

Adsız dedi ki...

aklıma ilk okul ve orta okul dönemlerinde arkadaşlarımıza doldurttuğumuz hatıra defterleri geldi. onların içinde böyle sorular olurdu :) çok hoş bir mim olmuş :)

Blogger tarafından desteklenmektedir.