EŞSİZ DOĞASIYLA MACAHEL (CAMİLİ)

Sevgili reçellerim bugün Karagöl postumun devamını sizlerle buluşturuyorum. Karagöl de kalamayıp o gece Macahel’e bizde ki adıyla Camili olan yere gittik. Burası Gürcistan’a sınırı 10 mt,  gecenin karanlığında yapmış olduğumuz adrenalinli yolculuktan sonra saat 10 gibi oraya vardık, karnımız aç, yorgunluk bir yandan felaket bir halde vardık oraya. Gidince hemen jandarma geldi kimliklerimizi aldı bizimle birlikte gelen bir çift daha vardı onlarla Karagöl de karşılaştık fakat bayan olan yabancı uyruklu olduğu için sınırlara yakın kalmalarına izin verilmediğinden onlar kalamadılar. Ama biz güzel misafirperverlikleriyle kaldık, TEMA vakfının misafirhanesinde…
Macahel barındırdığı bitki örtüsüyle inanılmaz bir doğaya sahip, arılarının yaptığı balları enfes 318 çeşit bitki örtüsü bulunan Macahel  el değmemiş olduğundan, Tema Vakfının çalışmaları burada sürüyor ve koruma altında…
Tema vakfında gürcü kızlar çalışıyor hepsi çok şekerler bize o gece enfes bir ziyafet çektiler. Yemeğimizi yedikten sonra şansımıza gelen iki kişilik odamıza çekildik ve hemen uyuduk çünkü yarın sabah erken kalkıp macahelin güzelliklerini görmeye gidecektik..:)



KABAK ÇİÇEĞİNE KONMUŞ ARI ....



KABAK ÇİÇEĞİ

  
TEMA VAKFI MİSAFİRHANESİ



 MACAHEL



 OGÜN O KADAR YAĞMUR YAĞDI Kİ SIRILSIKLAM OLDUM AMA ORANIN YAĞMURU BİLE GÜZEL BURADAKİLERE HİÇ BENZEMİYOR:)


 BİNBİR ZORLUKLA GELDİĞİMİZ MARAL ŞELALESİ 





ŞELALEYE BİZİ GÖTÜREN MERDİVENLER ŞELALEYE YOL YOK O KADAR ZORDU YANİ:)


 YABAN ÇİLEĞİ ÇİÇEĞİ


YAĞMURDAN SONRA AĞLARDA VE BİTKİLERDE SU DAMLALARI









VEE MACAHEL'İN EŞSİZ BULUTLARI...








  Canım reçellerim bir gezimizin daha sonuna geldik, biz ozaman buradan  geri dönerek Artvin üzerinden ARDAHAN'A geldik. Bir dahaki gezi neresi olur bilmiyorum albümlerden seçeceğim artık:)
Gezin tozun hayatı yakalayın reçellerim hepinize kucak dolusu sevgiler...

23 yorum:

NoNo dedi ki...

Ayy Reçelim bayılıyorum şu gezi olaylarına sen de gayet güzel yapıyorsu bu işi. Enfes fotoğraf ve anlatımlarla gözümüzü gönlümüzü açıyorsun. Çok güzel yerler sayende buraları da görmüş oluyoruz. İnşallah biz de gideriz bu güzel yemyeşil oksijen dolu yerlere..
Öpüyorum canım... Bu arada çok Reçelsin sen yaaa... Tatlımm

Kiymet dedi ki...

yine harika fotograflar
dogaya bayildim, ne guzel bir yer oyle
selale cok guzel :)
sen cok cicisin
Severek takip ediyorum gezileri=D
Sevgilerimle canim

birincisin dedi ki...

Gezmek ,doğayla iç içe olmak ne güzel.Ama gezerken farkındalığı yakalamakta başka bir şey..:)Sen bütün farkındalığınla postlarında resimlemiş ve anlatmışsın ki belkide çoğu kişinin görmeden geçip gittiği yerleri yakalayabilmişsin.Bu çok güzel...Merakla başka gezi postlarınıda bekliyorum.Sevgiler:)

rüya dedi ki...

REÇELİM NE GÜZEL YERLER BURALAR YA. TAM DA TATİLE İHTİYACI OLAN BİRİNE NE DİYE GÖSTERİRSİN BURALARI. OF YA TATİL İSTİYOOOOORRRRUM. MÜDÜR BEY DUY SESİMİ :)

pembe kekik dedi ki...

Harika,muhteşem görmeyi istediğim yerlerin başında geliyor.Fotoğraflar bir harika reçel gibi bir post olmuş.Sevgiler.

Meyra dedi ki...

oofffff diyorum offff:((bir karadenizli olarak şu sıralar özlem duyupta gidemediğim yeşilliğe doydum her güzel karede:))yeşilin her tonu huzur veriyor bu topraklarda...acaip kıskandım seni bilmelisin;)

biraydamasalı dedi ki...

karadeniz geziniz beni nasıl heyecanlandırdı inanamazsınız.bneim dedelerim artvin hopalılar.1 kez görmek nasip oldu ama bu kadar detaylı değil.ilk fırsatta bir karadeniz turu yapmak şart.anlatımınız ve resimleriniz çok güzel.sevgiler:)
AYDA

Followupfashion dedi ki...

Ne şanslısın oralara gittiğin için,manzara zaten harika,sen de çok tatlı görünüyorsun;)

Kuzununannesi dedi ki...

super olmus ellerıne saglıkla...ne kadare huzur dolu bır yer yemyesılll , doğa harıkası...ne guzel olur orda serın serın uyumak ...kareler harıkaaaaa bayıldım recelcım..gozlerınde masallah yanı

Unknown dedi ki...

Ne hoş fotolar...

mahmur prenses dedi ki...

Ne kadar güzel yerler bende gidip görmek istiyorum. Paylaştığınız için teşekkürler. Reçelcim fotoğraf kalitesine bayıldım hangi marka ve model fotoğraf makinan ?

hayatreceli dedi ki...

evet reçellerim bu gezi postlaruyla bol bol gezdireceğim sizi inşallah:) beğendiğiniz için ayrıca çok mutlu oluyorum...

mahmur prenses soruna cevap vereyim canım makinemi Nikon D90
lenside 18/200 canım
hepinizi öperim:))

Renkli Dünyam dedi ki...

Sevgili recelim, cilekli recel lezzetinde bir manzara , mutlaka gidip gormek istiyorum ,zaten bu yaz gezi planimiz karadenize,senin resimlerinle gitme arzumuz daha da artti.Paylastigin icin tesekkurler. Selamlar , sevgiler,

Oglak Kizlari dedi ki...

Reçelim,

Gitmek istediğim yerlerden biri. Hangi mevsim gidilir. Tema ya rezervasyon yapılır mı??

Haydi vaktin olunca yönlendir bizi, bu bahar gidelim. Cem e de sürpriz yapayım.

Sen de tam ''reçelim'' mişssin yani.
Nazar değmesin.

Hayran anne Çiğdem

hayatreceli dedi ki...

ahh canım ağustosta gittik biz ama oranın havası o zamanlarda bile yağmurlu olabiliyor. Ama temmuz ağustos tam vaktidir. Yaylalara da rahat çıkabilirsiniz:))

beğeninize çok sevindim yuppii:))

Adsız dedi ki...

hepsi birbirinden güzel fotolarin, ama seni yagmur semsiye altinda olana bayildim, cok tatlisin masallah! : )

Modamla dedi ki...

Fotoğraflara bayılıyorum, manzara süper. Siz de çok güzelmişsiniz :)

Bu arada bugün, adsız yorumlara,sırf insanın enerjisini almak için yapılan kötü yorumlar için bir yazı yayınladım. Müsait olduğunuzda okumanızı isterim.http://www.modamla.com/blogumu-kapatmiyorum.html

Sevgiler,

PINKY FASHION dedi ki...

canım ülkemizin ne kadar güzel yerlerini gezip görmüşsün, senin resimlerini gördükçe içimden Karadeniz turu yapmak geliyor.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Reçelim benim,anlatımın ve resimlerinle gitmiş kadar oldum.
Adrenalin de lazım:)) Ama güzel vakit geçirmişsiniz sefanız olsun.Hava da orada güzeldi sanırım yarım kollularla olduğuna göre:)Biz burda üşürken ohhh.:))Yazı çokk seviyorum ama şu anda da kar keyfinin tadını çıkarmaya çalışıyorum:))
Sevgiler...

hayatreceli dedi ki...

reçellerim kesinlikle hayatınızda ilk önce karadenizi görüm derim asla ertelemeyin:))

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Reçelim benim senin gezi fotoğrafların arasında ennnn çok beğendiğim bir resmin var biliyorsun hani yazma takmıştın başına sanırım yeşildi onuda o şehrin gezisini yaptığın posta koyarsan şahane olur.

ihlamurcum dedi ki...

Sırf resim çekmek için bile gitmek isterim, harika fotolar.Ellerinize sağlık, benimde görmek istediğim yerler, kısmetse seneye.

Unknown dedi ki...

Tek kelime ile hayran kaldım tablo gibi resimler ellerinize sağlık muhteşem
Sevgiler reçel güzeli :)

Blogger tarafından desteklenmektedir.