MERHABALI GÜNLERE REÇELLER




Bugün MERHABA modundayım reçellerim. İçimden merhaba demek geldi ve şimdi sizlere Merhaba diyorum ve geçiyorum içimden gelenlere:)

Bir merhaba demek çok mu zordur, kavgaların, isyanların, kırılmaların ardından gelen bir merhabadır dostluğu pekiştiren, gerçek arkadaşlığın üstüne bağları kuvvetlendiren merhaba.

Birçok kez demeden geçtiğimiz, güne merhabasız devam ettiğimiz olmadı mı? Yere bakan gözlerimizi, bir an olsun kaldırmamız için bekleyen ahbaplarımız hiç olmadı mı?

En sıkıntılı anlarımızda tozu toprağı kaldıran, çelişkili saatlerde kafamızı dağıtan kelimedir merhaba. Eşsiz bir gülümseme ile yanındayım der gibi bir ağızdan çıkandır merhaba.

Bir merhaba demek dostuna
Yüreğinizden kopan kelime midir?
Bakışlarında sıcaklığın esintisi
Ellerinizden geçen dost yeli midir?

Merhaba denmeli sesinizin en güzel tonuyla, suratsız, enerjisi gitmiş bir halde karşınıza çıkan herkese denmeli. Siz bir çiçek atın, alıp onu göklere yükseltmek yada ayağıyla ezmek karşı tarafa kalsın.
Küskünlüklere, kırgınlıklara ilaç olur bir merhaba, inatları kırar, huysuzlukları alır götürür. Omzunuzda bir ağırlıktır, yüktür selamsızlık. İşte o ağırlığı azaltır bir merhaba.

Seni gördüm ey dost uzaktan
Yanına koştum elimde bir merhaba
Kafan yerde belli ki dağılmışsın
O halini alıp götürürüm uzaklara…

Samimiyet çizgisidir merhaba, içinizden gelir bazen de onu alacak kimse bulamasınız. Mahremiyetinizde saklıdır en güzel merhabalar, bir sevda gibi işlersiniz. Pekiştirmektir kurulmuş en güzel dostlukları, en inatçı kişilikleri bile kırar bir merhaba.

Bazen nefesinizde bir kucaklaşmadır merhaba, dillerin sevdirdiği ve soğuttuğu bir karşılaşmadır merhaba.

Her görüş bir bakışın arkası
Her duyuş bir sesin devamıdır
Anlamak için anlamak istediğine
Her baktığına bir göz eklemeli
Her duyduğuna bir ses vermeli insan

Merhabalı günlerde buluşalım haydi şimdi birine MERHABA deyin:)

18 yorum:

Şehirler Arası Aşk dedi ki...

Reçelimmmm Merhabaa :)
Ne kadar doğru şeyler yazmışsın
Biri bana sıcacık bi merhaba dedimi benimde bütün havam değişir çünküü
birascık soğuk nevaleyimde ben :(
Her ne kadar bu huyumu değiştirmeye çalışsamda karşımdaki demesse zor derim biraz :) Ne gıcığım...

Nini Nileud dedi ki...

kısa ve öz: merhaba reçelim:)

NoNo dedi ki...

Merhaba :) Maraba Türkiyeee :)) Reçelime Merhaba herkese Merhabaa :))
öpüyorum çokkkk

aysema dedi ki...

Merhaba tüm insanlığa, merhaba gelen yıla...
Tüm sevdiklerimize merhaba...

Adsız dedi ki...

MErhaba :)

gülümse dedi ki...

benden de herkese Merhaba

hayatreceli dedi ki...

Merhabalarınızı aldıım hepsi sevgi doluydu sağolun reçellerim size de merhabaaaaaaaaaaaaa:)

sevgi dolu öperim:)

Kitap Eylemi dedi ki...

MERHABA ,:))

Unknown dedi ki...

ben hala uyuşukluğumu üstümden atamadığım için bu yazı bana enerji dolu geldi. merhaba o halde :))))))

Hayal Kahvem dedi ki...

Merhaba doğan güneş, merhaba bulut kardeş, merhaba güzel çiçek diye bir okul şarkısı var mıydı? Bu şarkı merhaba tatlı reçel diye mi devam ediyordu:))Merhaba Reçel!

Kuzununannesi dedi ki...

ne kadar guzell yazmısınnn zaten blogunun adınada bayıldım daha ne dıyım kı not; bloguma kar nasıl yağdırırım yardım edermısın???

hayatreceli dedi ki...

kelebekçim bloğuna tasarıma gir orada gadget ekle ye bas oradan gadgetlardan html ekle var onu seç açılınca başlık kısmına değil de açıklama kısmı var daha büyük alan oraya allatki kodu kopyala yapıştır. kaydete bas tasarım bölümü geri gelicek tekrar tepede kaydet var ona bas tamamdır..:=)

ama o eklenyiti yorum yapmama izin vermiyor mail adresini ver oraya atayım..

Followupfashion dedi ki...

Merhaba Reçel'cim=)Şimdiden yeni yıla da merhaba demek geldi içimden,hayırlı gelir inşallah;)

mahmur prenses dedi ki...

benden de kocaman sıcak gülümseyen bir merhaba :))

balböcükleri dedi ki...

sımsıcak bir merhabaaaaaaaaaa sana

hayatreceli dedi ki...

SEVGİLİ BLOGDAŞLARIM HEPİNİZE MERHABA SİLERDEN MERHABA ALMAK EN GÜZEL ŞEY:)))

SEVGİLER...

Modagrafya dedi ki...

Çok güzel bir Merhaba yazısı olmuş, şiir de çok güzel:) Ben de Merhaba diyorum o zaman:))

Adsız dedi ki...

http://gulnazaksu.blogspot.com/2011/12/paralar-kenara-canon-gulnaza-kampanyas.html


"gülnaza fikir veriyoruz.."

Blogger tarafından desteklenmektedir.