ÇEKİLİŞ SONUCU KAZANAN REÇELLLL

Reçellerimm günaydınnnnnnnnn Bugün artık çekilişin sonuna geldik. Sizlere sormuş olduğum sorunun karşılığında verdiğiniz bütün cevaplar için çok ama çok teşekkür ederim. Tahminimden fazla katılım oldu 88 yorumun her birini ayrı ayrı kutlarım:)
Sizlere de tekrar dan anılarınızı hatırlattığım, sizi bir duygu seline sürüklediğim için ayrıca kendimi de tebrik ederim şekerlerJ
Sizce hayatınızda ki en önemli tadı nerede ve ne zaman aldınız? diye sormuştum bütün cevaplar çok güzel benim için her biri özel bunu asla unutmayın. Ama beni en çok etkileyen yorum ESMANUR dan geldi:) Esmanur'un down sendromlu oğluna yazmış olduğu şiir beni çok ama çok etkiledi.
İşte Esmanur'un yorumu;
Sizce hayatınızda ki en önemli tadı nerde ve ne zaman aldınız? diyince benim için en özel an bu andı duygularımı satırlara dökmüştüm paylaşmak istedim

Oğluma...

Işte ben geldim,yüreğimde yine hasret yine özlem hüzün doluyum.....
sınırsız dualar ediyorum sana,adı Dawn konulmuş garip bir sıkıntı üzerimizden kalksın diye.....aradaki farklılıklar kalksın...düğümler çözülsün....yüreğindekileri kelimelere dök diye.....Biliyorum aslında herşey bir rüya ve biz o rüyadan uyandığımızda herşey daha güzel olacak .....sen yine koşacaksın özgürce sınırlama olmadan....ve bağışıklık sistemin o kadar güçlü olacak ki söz veriyorum sana ilaçlar içmek zorunda kalmayacaksın..........
Rabbim dağına göre kar verir......Hadi kalk omzumuzdaki karları silkeleyelim....
Hadi bak işte oldu ''Ali'' diyorsun Ağzından farklı bir kelime çıkıyor'Ali ,Ali,Ali.... yüzbinlerce defa söyle.....Peygamber Efendimiz Muhammed (S.A.V) aşkına söyle .......Bir kez daha ''Ali''dediğinde yüreğimdeki dağlar yıkılacak yerini sevinç ve umut alacak...............



 Hediyemizi kutuladık. Ve göndereceğiz Kazanan arkadaşımızın iyi günlerde kullanması dileğiyle. Bu uğurböcekleri ona uğur getirir inşallah:)








                                                                                                                                              Beni bekleyin reçeller bambaşka hediyelerle burada olacağım hepinizi öperim…

18 yorum:

Hülya dedi ki...

Canım ne güzel etkinlik yaptın, güzel birinede gitmiş sevindim reçelim : ))

Nini Nileud dedi ki...

Reçelim ben de çok beğendim kazanan paylaşımı! güzel günlerde, mutlu mutlu , uğurlu kullansın inşallah!

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Tebrik ediyorum güle güle kullansın.

birincisin dedi ki...

Esmanur hanım hediyesini güle güle kullansın inşallah ona uğur getirir yeni yılda.:)

pembe kekik dedi ki...

İnşallah ona uğur getirsin.Güle güle kullansın iyi günlerde.Tebrik ederim.

NoNo dedi ki...

Tahmin ettiğim bir yorum kazandı gerçekten beni de etkiledi. Esmanur Hanım'a uğur getirsin bu hediye
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Tebrikler..Esmanur hn ın yazdığı duygu dolu satırlar beni çok etkiledi...

hayatreceli dedi ki...

canlarım çok sağolun beni en çok etkileyeni beğenmenize sevindim gerçekten mutlu oldum şimdi daha çok öperim her birinizi ayrı ayrı muck:)

sevgiler...

Tazekahve dedi ki...

canımcım biz de sana çok teşekkür ederiz hem bu güzel gayretin hem de bu duygulu arkadaşın satırlarını bizimle paylaştığın için.Rabbim şifalar versin karları temizletsin diliyoruz.sevgiler reçelcim :)

rüya dedi ki...

çekilişinin sonucunu çok beğendim. en az ben kazanmış gibi sevindim emin ol. öpüyorum.

ESMANUR dedi ki...

HARİKAAAAA BEN KAZANDIIIIIM
:) :) :)


Yazdığınız yorumlar için hepinize sonsuz teşekkür ederim .böyle bir socunu beklemiyordum.gerçekten çok mutlu oldum.
yeni yıl sizlere ve bu güzel bloğ sahibesine ve hediyeyi veren firmaya uğur getirsin inşallah.

Benim için çok güzel ve oldukça özel bir hediye olacak.
o kadar emekle özenle hazırlanmış ki paketi Allah kalbinize göre versin.Emeğinize sağlık
Sevgilerimle.......

Adsız dedi ki...

tebrikler :)

hayatreceli dedi ki...

güle güle kullan canım iyi dileklerin içinde çok ama çok teşekkürler Esmanur'cum:)

sevgiler..

GüzelGül dedi ki...

tebrik ederim arkadasi :)

Mein Blog/Blogum

ESMANUR dedi ki...

çok sağolun arkadaşlar ve sevgili bloğ sahibesi güzel reçel....:)

Kuzununannesi dedi ki...

tebrık ederım sana yenı yıl hep boyle bol sans getrsın

Nigar SARGIN dedi ki...

Tebrik ederim:)))

Adsız dedi ki...

ıyıkıde bana cıkmamış dıyebıldım heyecanla acmısken uğur getirir ınsallah

Blogger tarafından desteklenmektedir.