BİR YILBAŞI PARTİSİ GELDİ GEÇTİ..

Kaç gündür bu postu bekliyorum yazayım diye ama şirketten fotoları yayınlamarını bekledim çünkü ben hiç çekmedim o gece, o yüzden de beklemek zorunda kaldım reçellerim.

Efendim 17 Aralık cumartesi gübü şirketimizin yılbaşı yemeği vardı. Sade ve şık olamak istedim o yüzden yakası hafif yamuk mini bir siyah elbise giymeyi tercih ettim. Ogün cilt bakımlarımı yaptım ojelerimi sürdüm eh işte bi şeyler oldu sanırım:)

Evet şimdi resimler…


Kocacazımla ben..


Bizim masa komple ama fotocu lensi geniş açı kullanınca köşedekiler kocaman çıkmış sinir oldum:)



Bol bol döktürdük kurtlar kalmadı ayol...



En sonunda ayakkabılar foraaaaaaaaaaaa:)


Vee en son yine ben:))


İşte böyle reçellerim eğlendik bitti ama ben seviyorum oynamayı yahuuu:) HAYDİ HEP BİRLİKTE OYNAYALIM...

27 yorum:

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Ayyakabılar yine fırlatılmış.E tabii bu oyun da en güzel ayyakabısız oynanır:-))

Çok güzel çıkmışsınız. Saçının rengi yine çok güzel.Hep böyle gülün ve dans edin inşallah:-)) Sağlıkla, huzurla...

Unknown dedi ki...

Çok şık ve çok güzelsin canım..
Elbisene bayıldımm.
İyi vakit geçirmene sevindim..
Öpüyorum reçelimm..:))

Şehirler Arası Aşk dedi ki...

Son fotograf çok cici :) Neşeniz daim olsun :)

Hayatın Tatları dedi ki...

ayy ne güzel bir eğlence olmuş. darısı bizim başımıza!Şimdiden iyi yıllar ve iyi eğlenceler diliyorum.

Unknown dedi ki...

ne güzel döktürmüşsünüz öyle. Nice yeniyıllara o zaman. sevgiler...

xcelis dedi ki...

Ne kadar güzel eğlenmişsiniz kocaman kocaman gülücükleriniz hiç eksilmesin.Mutlu seneler.

Adsız dedi ki...

tatlım çok şeker olmuşsun muck reçel tatlısı ;))

Adsız dedi ki...

Ayakkabılar bile çıkmıs :)

Modagrafya dedi ki...

Gerçekten çok eğlenmişsiniz, nice güzel yollara:)

hayatreceli dedi ki...

@PAPİŞİM
@HAYATCAFEM
@ŞEHİRLERARASIAŞKIM:)
@HAYATIN TATLARIM
@TOMBUL TARİFLERİM
@XCELİSİM
@SEDİM
@İSTERENKLİHAYATIM

HEPİNİZE TEŞEKKÜRLER EĞLENCE GÜZEL ŞEY HELE OYNAMAK SÜPER ÖTESİ HEHE:))
KOCAMAN SEVGİLER...

hayatreceli dedi ki...

modagrafyam yorumunu sonradan gördüm sevgiler canım teşekkürler:)

BALLI LOKMAM dedi ki...

ohhhh sefanız olsun, mutlu yıllar:)))

aysema dedi ki...

Mutlu Yıllarınız olsun...

inciÇiçeği dedi ki...

mutlu yıllar o zaman:)) çok güzel olmuşsun,elbisene de bayıldım:)) ve bende de hemen hemen aynısı var ufak bir kaç farkı var sadece,beni istemeye geldiklerinde giymiştim:)) sana da çok yakışmış.
sevgiler...

http://inciciceginindefteri.blogspot.com

NoNo dedi ki...

Ohh Ohh yandan :) ben de severim oynamayı :)) Çok şık olmuşsun Reçelim bu arada... :)) Süper

Öpüyorum çok

rebeltakipte dedi ki...

bol bol döktürülmüş süper ,eğlenip kurtları dökmek gibisi yok :))

ihlamurcum dedi ki...

Neşeli insan her zaman pozitifliği de çeker.Keyfiniz bol olsun, iyi yıllar

hayatreceli dedi ki...

canım blogdaşlarım beğendiğiniz için çok mutlu oldum eğlenmek güzel şeyy herkes eğlensin neşeli olsun ohh yandan yandan:))))

kocaman mucklar hepinize....

Saadet dedi ki...

O ayakkabilarin firlatildigi an en super olani:-)

begonya35 dedi ki...

Çok reçel olmuşsun benim yerimede döktür yanlız hangi hava oynadında ayakkabı çıktı oohh sefan olsun yeni yılın kutlu olsun..

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ohh sefanız olsun Reçelim:)
Pek de güzel olmuşsun,mutluluğun yüzüne yansımış.
Mutlu yıllar diliyorum.
Sevgilerimle...

hayatreceli dedi ki...

o ayakkabılar reçellerim roman havası oynarken çıktı ee malum topuklu ile oynananmaz roman:))

beğendiğinize sevindim reçelişkolarım öperim:))

Nigar SARGIN dedi ki...

Ohhhh afiyet olsun canım benim süper bir geceymiş fotolarına bayıldım...Eşin ve sevdiklerinle geçireceğin nice mutlu,sağlıklı,huzurlu yıllar dilerimm....İyi seneler....

meyra dedi ki...

benim bile kanımı kaynattı her kareye bakerken oynayasım geldi ohhh yarasın:)))mutlu seneler...

meri dedi ki...

ooh maşallah size.İçim açıldı enerjinizle:)

Unknown dedi ki...

Çok zarif ve asil görünüyorsun.İnşallah 2012 hepimize mutluluk ve huzur getirir :) <3

hayatreceli dedi ki...

@baharatınkızı canım..:)
@meyracım
@mericim
@süslüvepembedünyammmm

canlarım çok teşekkürler o iszleirn güzelliği öperim:)
sevgiler...

Blogger tarafından desteklenmektedir.