Ojuvi Eau de Parfume SELEN

Biz kadınların en sevdiği şeylerden bir tanesi kesinlikle parfümlerdir. Özellikle güzel kokmaya özellikle dikkat ederiz. Çünkü bir kadının kokusu imzası gibidir. Yada kullandığı parfümler onun kişiğini ortaya koyar. İşte bu sebeple Kelebek Kadınlar etkinliğinde bizlere hediye edilen harika bir parfümden bahsetmek istiyorum. Ojuvi Eau de Parfume Selen ilk sıktığınızda sizi bir kış mevsiminin içerisinde gibi hissettiriyor. Özellikle yeni yılbaşı zamanlarını hatırlattı bana, yani buradan anlayacağınız üzere bir kış kokusu yaz mevsimi için ağır kaçabilir. Ben sevdim tam yaz gelmeden hatta kullandım bile çok kalıcı gün içerisinde tazelemeniz gerekmiyor. Yani Ojuvi bu işi tam yapmış:) kokuları çok çeşitli her kokunun bir rengi var. Ben o gün en sevdiğim renk kırmızı olduğu için onu seçtim şansıma bu çıktı..


SELEN
Tatlı bir çocukluk ve kadınsı bir cazibenin parfümden bir şiir gibi ışıldadığı pembe şekerlerin oluşturduğu büyüleyici ve nadir bir imge. Hayalperest, Işığın meleği, karşı konulmaz ve büyüleyici karanlıkların ışıltılı elçisi. Saf ve şehvetli, şefkatli ve üstünlüğünü kabul ettiren... Şeker pembesi baş nota; temizlik ve saflık dünyası.
Tüm parfümlerine yakından bakmak için tıktık..

3 yorum:

Kızsal Şeyler dedi ki...

Ojuvi parfümleri cidden çok kalıcı ben çok beğendim ♥ Ben de Giene kullanıyorum harika bir çiçek kokusu ♥

audrey dedi ki...

parfümleri beklediğimden iyi buldum gerçekten .-))

Unknown dedi ki...

ben de çok sevdim kalıcılığını..

Blogger tarafından desteklenmektedir.