Tarçın Events in 5.yıl Kutlamasının Sponsorları

İyi akşamlar reçellerim nasılsınız yeni yıla çok az kaldı her yer ışıl ışıl olmaya başladı ben yılın bu zamanlarını çok severim. Yılın bitmesi ve yeni bir yıla girecek olmak beni daima heyecanlandırmıştır. Geçtiğimiz haftalarda gitmiş olduğum Tarçın Events in 5.yaş kutlamasında bizlere harika hediyeler verdiler. Sevgili Fatma o kadar çok emek vermiş ve uğraşmış ki elimiz kolumuz dolu döndük her biri birbirinden değerli sponsorlar bizlere harika hediyeler göndermişti, şimdi sizlere onları anlatmak ve göstermek istiyorum.


Amway in son çıkardığı seri olan Artistry Hydra-V sersini gördüğümde inanılmaz mutlu olmuştum. Bu seriyi denemek harika olacaktı. Kullanmaya başladım deneyimlerimi bloğumda paylaşacağım

 Bioderma bizlere yine çok güzel bir paket yolamıştı. İçerisinde Bioderma makyaj temizleme suyu, dudak balmı, el kremi ve baby serisinden şampuan ve vucut kremi vardı. Hepsini zevkle kullanacağım.

Cosmed benim için blogger dostu hemen hemen her etkinliğimizde bizleri asla yalnız bırakamayan Cosmed yine harika ürünlerle yanımızdaydı. Daha önce denemediğim ürünlerinde oluşan paketi göz kamaştırıcıydı. Özellikle vanilyalı nem maskeleri favorim. Teşekkürler

White Glo denemeyi düşündüğüm diş macunları arasındaydı yanında bir de diş fırçası olunca mutluluğum ikiye katlandı teşekkürler.

Biopoint markası ilk defa deneyeceğim bir marka şampuanını daha kullanmadım ancak anında parlaklık veren saç maskesini denedim hatta bitirdim. Yumuşacık yapıyor ve parlatıyor sevdim. teşekkürler beliz kozmetik.

 Mami Power emziren anneler için içecek, Ben deneyemeyeceğim:) ancak etrafımda bir arkadaşıma verebileceğim bir hediyeydi. Tadını sevmiş arkadaşım faydasını da görmüş teşekkürler..

 Actıva harika iki ürün çıkartmış her ikisine de bayıldım. Çok lezizler siz de sindirim sisteminize faydalı birşeyler arıyor ve sindirim sisteminizi rahatlamayı düşünüyorsanız mutlaka actıvanın ürünlerini deneyebilir siniz. Bu cici hediyelerin sonradan birer dumbell a  dönüşmesi ayrıca harika teşekkürler...

 Scotch Brıte muhteşem bir setle bizlere merhaba dedi. neler yoktu ki pakette süngerler, temizlik bezleri, yer silme aparatları, hepsi birbirinden güzel kocaman teşekkürler..

 Kliksa dan yine harika bir kolye ilk taktığım gün herkesin dikkatini çekti. bayıldılar bende çok sevdim ve bayılarak taktım. Kliksa ya ve Chiccy e teşekkürler.

Ixora parfümden çok güzel kokan sexy orris duş jeli ve roll-on gelmiş keyifle kullanacağım teşekkürler.

 Bebak acı badem soğuk kış aylarında bizlerin yardımına koşacak olan harika kremler göndermiş. Zeytinyalı vücut kremi ve acı badem kremiyle keyifle nemleneceğim:) teşekkürler..

 Online içecek ten muhteşem lezzetler gelmişti. Sonrasında evde içtim her ikisine de bayıldım. Her biri birbirinden özel içeçekler var siz de www.onlineicecek.com dan bakabilir ve alabilirsiniz.

 HC Hair Care dökülme karşıtı serum yollamış. Bu aralar saçlarımda yığranma ve dökülme yaşıyorum bunu kullanmaya başladım bakalım etkileri nasıl olacak merakla bekliyorum. Kokusu çok güzel saçı katılaştırıyor sanki sprey gibi:) teşekkürler

 Lesoleil in şampuanlarını denemiştim. Kaplı biri olmadığım için faydası ne gibi nasıldır pek anlayamadım. Ama saçları yumuşatıyor. Kokusu da güzel. Bunu kapalı bir tanıdığıma hediye edeceğim. teşekkürler.

 Topicrem çok severek kullandığım markalardan bir tanesi çok kaliteli ve güzel ürünleri var. Cilde hiç zarar vermiyor cilt kremi ve temizleme suyu keyifle kullanıyorum. teşekkürler.

3M e uzun zamandır etkinliklerde denk gelmiyordum. Bu paket beni çok mutlu etti. Evde kullanabileceğiniz çivisiz duvar askıları notluklar harika teşekkürler..

 İkizleri olan bir arkadaşıma hediye ettiğim bu harika bez ve ıslak mendil için Molfix e kocaman teşekkürler.
 Yine ikizleri olan arkadaşıma hediye ettiğim bu bebek şampuanı için Mustela ya teşekkürler..Arkadaşım çok memnun severek kullanıyoruz dedi:)

Bu harika takma tırnakların rengine bayıldım. Beliz Kozmetik e teşekkürlerimi sunar ilk fırsatta denemeyi bekliyorum. Fuşya hemde koyu tam benlik:))



Bir başka güzelliklerde buluşmak dileğiyle sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.