St-Herb Nano Göğüs Kremi

Merhabalar sevgili okuyucularım sizlere bugün çok değişik bir üründen bahsetmek istiyorum. Bu ürün Her kadını yakından ilgilendiriyor. Yani 35 yaş üstü kadınlarda sıkça görülen meme deformasyonu ile yakından ilgili. 


Hayat geçiyor zaman geçtikçe biz kadınların da vücutlarında yer çekimine, kilo alıp vermelere bağlı olarak deformasyona uğrayan noktalar oluşmaya başlıyor. Bazılarımız bundan çok etkileniyor bazılarımız ise daha az etki görebiliyor. Ama eninde sonunda biz kadınlar dışarıdan destek ürünlerine ihtiyaç duyabiliyoruz. İşte bu krem tam da sizin aradığınız gibi Göğüste ki deformasyonu tamir ediyor, küçük olanları büyütüyor. Nasıl kulağa hoş geliyor değil mi?:) şimdi sizlere bana Lilakutu.com tarafından gönderilen bu kremi yakından anlatacağım. Benim küçüklükle ilgili şikayetim vardı biraz ne diyeyim sanki etkili oldu. Biraz farklı görebiliyorum artık. Denemeye değer:)



St/herb Nano Göğüs kremi 15ml:
Dünyada son teknoloji olan Nano teknoloji ile üretilen hipoalerjik etkisi ile göğsü büyütmeye, hacimlendirmeye, sıkılaştırmaya yardımcı olan çok şeçkin bir kremdir. Gözle görülür sonuçlar alıyorsunuz. Daha büyük ve daha dolgun göğüslere kavuşmanızı sağlıyor. 
Bu kremin CTFA ve Certified %100 Tropical Herbal Product sertifikaları bulunmaktadır.

Kullanımı:
Sabah ve akşam nohut büyüklüğünde kremi alıp iyice emilene kadar göğüslerinize sürüyorsunuz. Biraz kızarıklık olması kremin etki ettiği anlamına geliyor panik yapmayın:)

Bu güzel kremi ve markanın diğer göğüs kremlerine  lilakutu.com dan ulaşabilirsiniz.

mutlu akşamlar olsun sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.