#renginibul Etkinliğinin Sponsorları Part1

Merhaba reçellerim, bildiğiniz üzere #renginibul etkinliğinin ilk yazısını yazmıştım. Bizler orada eğlenirken harika hediyeler de almıştık. Bu hediyeler cilt, kozmetik ve bakım alanında harika hediyeler. Etkinliğin sahibeleri sevgili Buket ve Ebru nun büyük bir emek ve çaba sarf ederek tüm değerli sponsorları bizlere ulaştırdığını biliyorum. Bende tüm bu güzellikleri iki post halinde sizlerle paylaşacağım, paylaşacağım ki sizlerde bu harika markalarla tanışma fırsatı yakalayın...Sizlere internet sitelerine kolay ulaşma imkanı yaratan linkler koyacağım. İyi okumalar..


 Sevgili kozmela bizlere harika paket yollamış. Etkinlikte ki workshopları da ayrıca harikaydı. Pakette ki her ürün harika özellikle jane İredale palet rujunu merak ediyorum. Young blood pudra da merak ettiklerim arasında.  İnstagram: https://instagram.com/kozmela

  Kore ürünlerini hep merak etmişimdir. Bir türlü deneme fırsatım olmadı şimdi bu güzel fırsatı Limonian ile yakalıyorum. bizlere cilt bakımı için çok güzel paket hazırlamış. Gece uygulanan bakım maskesini merak ediyorum. Ve Silk Body Peeling o kadar güzel ki etkinlikte denedik ve sonuca hayran kaldık. teşekkürler Limonian...

 Lila kutu yine yapmış yapacağını ürünlerini merak ettiğim Zao nun ipek fondötenini yollamış. Bide yanında o kadar cici bir makyaj çantası var ki bayıldımm. Zao ürünlerinin bu kadar güzel olduğunu düşünmemiştim. Fondötenini kullanmaya başladım ve bayıldımmmm teşekkürler...

 Vee etkinliğin en sevdiğim hediyelerinden bi tanesi Doğan Optikten gelen bu gözlükler oldu. teşekkürler ...Benim gözlüğümün rengi orada favori oldu ve ben de çok beğendim...

 Sarin kozmetik harika bir makyaj bazı yollamış. en dikkatimi çeken bu oldu. Sonrasında tane ile takılan kirpik hiç denemedim. Ama bunları deneyeceğim bakalım nasıl duracaklar. teşekkürler bu güzellikler için.

 Bu harika bileklik için https://instagram.com/dogal_tas_taki ya kocaman teşekkürler...

 Ah pastel ahh hepimizin gönlünü nasıl da fethettin paketinden çıkanları elime alıp alıp bakıyorum. hepsi birbirinden güzel ve değerli kullanmayı düşündüklerim tekrar severek kullanacaklarım hepsi senin içinde gizli buradan kocaman teşekkürler Pastel

 Bu kolyeyi görür görmez işte dedim benim rengim bir kadını kadın kılan en önemli aksesurdır takılar. bu güzel takı için kliksa ya teşekkürler...

Çok amaçlı düzenleyici çanta ve Note Cosmetic ürünleri için Lenjora ya teşekkürler. Bu çanta çok işime yarayacak.

 Fırsat sevdası harika çantalar göndermiş bize bana gelen de böyleydi yaklaşık bir haftadır sürekli kullanıyorum elimden düşmüyor. teşekkürler..

 Yaşam dükkanı bu mucize fondöteni göndermiş daha denemedim ama deneyenlerin yorumları şahane olduğundan yana absolution u kullanmak için sabırsızlanıyorum..organik bakım ürünlerine ilgim hep olmuştur.


Yüz temizleme köpüğü ve vücut deformasyonları için bakım kremleri işte tam da aradığım ürünler bu paket kurtarıcı paketi gibi olmuş. teşekkürler Pierre Fabre 

 Bir hediye paketi bu kadar mı özenli olur bu kadar mı ince düşünülür, her kolonya birbirinden güzel ve değerli hele gerek bitkilerin olması harikulade bu zarif güzellikler için selin kolonya ya teşekkürler..

Adı gibi kokusuda yaz mevsimini çağrıştırıyor çok sevdim döküp döküp kullanıyorum. Tıpkı yaz günü gibi sıcak, heyecanlı ve romantik kokusu var. teşekkürler hierapolis ... 

 Essence kozmetik biz blogerları hiç yalnıs bırakmyor. Yine muhteşem bir paketle karşıladı bizi gir tonlarının hakim olduğu far paletine bayıldım renk tonları mükemmel umarım pigmentasyonlarıda göründüğü gibidir. Buradan kocaman teşekkürler..

 Avon yeni çıkarmış olduğu dolgunlaştırıcı rujlarından yollamış biz güzel bloggerlara renkleri harika ve ruj şeklinde ki not kağıtlarına bittim...teşekkürler...deneyimlerim blogta olacak...

Cecile çok cici bir paket hazırlamış, fırçalı rujun rengi tam benlik:)) teşekkürler cecile...

 Note Cosmetics yine bayıldığım ürünlerinden göndermiş. Ojenin rengi çok tatlı ve ruj tam istediğim gibi teşekkürler ...

 Uzun zamandır plesanta lı ürünler dikkatimi çekiyordu, sonunda geldi ve ben büyük bir merakla deneyeceğim. Plesentanın cilt üzerindeki olumlu etkilerini okumuştum bakalım nasılmış kocaman teşekkürler s&m kozmetik bizi bu güzelliklerle tanıştırdığın için...

Dermokilin birden fazla ürününü denemiştim. Yine harika ürünlerinden yollamış bize ama en çok sivilce oluşumunu engelleyici maske yi sevdim şu sıralar gerçekten ihtiyacım vardı böyle bir şeye teşekkürler Dermokil... 

Bu şampuanı son zamanlarda çok duydum ve gördüm özellikle kapalı bayanlar için üretilmiş ama bizler de kullanabilirmişik. Denemeye başladım şuanda iyi gidiyor sonrasında nasılolacağı merakkonusu:)) teşekkürler Lesoleıl .. 

 Urunlerini araştırdığım ve fiyatları pahalı olduğundan almaktan emin olamadığım Dermalogica ürünlerini deneme fırsatı yakaladığım için çok mutluyum. gece bakımı ve hücre yenileyici deneme setlerini gönderdiği için Dermalogica ya teşekkürler...

 Bu cici hediye paketi için pellini ye kocaman teşekkürler. far ve fırça her ikisi de her kadının ihtiyacı olan şeyler:)) Hediye çantası o kadar güzeldi ki sakladım ve mutlaka birine hediye vermek için kullanacağım. 


Ve postumuzun son ürünü Farması paketi, çay ağacı sabunu na bayıldım desem az kalır. kaş ve kirpik serumu ise hep denemeyi istediğim ürünler arasındaydı kullanmaya başladım merakla sonuçlarını bekliyorum:) teşekkürler Farmasi...

Blogger olmak harika birşey reçellerim bu harika hediyeleri deneme ve kullanma fırsatları yakalamak muhteşem bir duygu...
Sponsor firmalarımız devam edecek 2.postta görüşmek dileğimle..
Sevgiyle kalın hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.