#renginibul Etkinliğinin En Güzel Renkleri...

Merhaba sevgili okuyucularım, geçtiğimiz hafta çok sevdiğim blog arkadaşlarım Hayatı Makyajla ve Bir Buket Kozmetik in ev sahipliği yaptığı bir sürü emek vererek hazırlamış olduğu #rengini bul etkinliğine davetliydim. O kadar güzel saatler geçirdik ki ayrılırken herkesin yüzünde kocaman bir gülümseme oluşmuştu. Elim kolum dolu bir şekilde uğurlanırken, hasret giderdiklerim ve yeni tanıdıklarımla yepyeni denizlere yol açmıştım. 



Hayatı Makyajla bloğunun sahibesi Ebrumla yaklaşık 2 sene önce yine blog dünyasında bir etkinlikte tanışmıştık. Sonrasında bu arkadaşlığı dostluğa dönüştürmeyi başardık. O kadar çok şey paylaştık ki blog dünyasında dost olunur mu?cümlesine inat bizim arkadaşlığımız hep sürdü ve sürecek:) 

Bir Buket Kozmetik bloğunun sahibesi Buket ile tanışmamız Ebru'cuğum sayesinde oldu. Güzel bir dost güzel bir arkadaşı beraberinde getirdi bana ve bizler bugünlere güzel sohbet ve paylaşımlarla geldik. Şimdi bu iki güzel hatunun binbir emek vererek gerçekleştirdikleri bu güzel etkinliği anlatmaya geldi sıra:)

Etkinliğimiz Taksim de ki Feronya Otelde gerçekleşti. Bu güzel otel kapılarını o kadar güzel açmış ki her şey harikaydı. Çalışanların samimiyeti, ilgisi ve ikramları ile rengimize renk kattık gerçekten. Bu güzel otelin yetkilisi Yasemin hanıma teşekkürlerimi sunuyorum. Umarım bir çok etkinlikte otelinizde bulunma imkanı bulabilirim.


Ogün #renginibul etkinliğinde renkler konuşmalıydı ve renkli olmalıydım dedim kendime ve rengimi belirledim. Mavi olmayı tercih ettim ve Datça dan aldığım rengarenk el işi kolyemi de bugüne dair uygun bularak taktım evet işte hazırdım. Rengini bul etkinliğinde rengimi bulmuştum ve gidebilirdim. 

O gün kapıdan içeri girdiğim vakit rengarenk bir ortam beni karşıladı. Masamız o kadar güzeldi ki renklerin içinden renk beğen şeklindeydi. Organizasyon firması fish organizasyon o kadar güzel hazırlamıştı ki buradan ellerine sağlık diyerek teşekkürlerimi sunuyorum. Tüm masada ki ve etrafta ki aksesuarlar günün anlam önemine çok uygundu:)



Masada ki taşlar o kadar güzeldi ki dayanamadım topladım ve çektim:)


Hediyelerimizin hepsi tek tek paketlenmiş, sıralanmış bizleri bekliyordu o kadar özenliydi ki tam bir emek vardı. Verilen emeğe saygımdan resimledim. ve bu sponsorların hepsini sponsor yazımda tek tek anlatacağım:)



Sevgili Psikoterapist Iraz Savun bizlere günün anlam ve önemine uygun olarak renkleri anlattı. Renklerin dili ne kadar genişmiş onu anladım. Her rengin ayrı bir anlamı ve uygulanması gereken durumlar varmış. Mesela mavi lacivert güveni, sarı zekayı, beyaz saflığı, kırmızı dürtüyü, turuncu enerjiyi..vs simgelermiş. şimdi Iraz hanım sayesinde renklere daha bir farklı bakmaya başladım...


Masamızda hepimizin ismine özel yerlerimiz ayrılmıştı. Ve üzerinde harika tasarımlar hediyeler vardı. Özellikle isimlerimizin özel işlendiği hediyeler çok ama çok güzeldi...


Sponsor yazımda sponsorları ayrı ayrı tanıtacağım ancak masa üstü olanları yazmak istiyorum.
ismime özel işlenen taş için Fa Lapidary e
İsmime özel bardak için 10 yüz bin baloncuk a
İsme özel kurabiyeler için sevgili Müzeyyen Şahin'e teşekkürlerimi sunuyorum.

 Otelimizin ikramları bol bol yedik içtik. ee kalorileri soracak olursanız aldık ki sorma gitsin ama insan bu kadar güzelliği bir arada görünce nasıl dayansın ki bir günlük özgürce yedik içtik:))



Kozmela harika bir workshop yaptı bizlere kozmela ürünleriyle sevgili Makeup artist Gizem Akgüneş'in  makyaj uygulamasını izledik. Sevgili Buse nin yüzüne harika bir makyaj uyguladı buradan ellerine sağlık diyerek. Kozmela nin güzellik uzmanı Sn.Seda hanıma da teşekkürlerimi sunarım. Bizleri makyaj ürünleri hakkında bilgilendirerek daha bilinçli olmamızı sağladı. 


Ve etkinlikten çeşitli kareleri sizinle paylaşmak istiyorum yine aksesuarlardan bir tanesi olan yelpazeye bayılmıştım. onunla bol bol pozlandık:)


Sevgili Life Of Yasmina blogunun sahibi Yasemin ile yan yana oturduk ve bol bol sohbet etme imkanı bulduk. 


Sevgili fotoğrafçımız Simin in ellerine sağlık bizleri bol bol resimledi her karesinde ayrı bir emek ayrı bir özen var. Ben ona teşekkürlerimi sunarken sizi onun  kadrajına takılan benle baş başa bırakıyorum:)
Sizler de özel günleriniz de en özel kareler istiyorsanız ve bunu aileden biri gibi çalışan sıcak samimi biri olmasını diliyorsanız mutlaka göz atın derim sevgili Simin in sitesine...


Sevgili blog arkadaşlarımla bir kaç kare, sevgili Bademle Buduk ve Makya odası ile özçekim:)


Ve günün sonunda ayrılırken bu harika etkinliğin sahipleri Ebrum ve Buketimle bir kare Yaseminciğim de bizlerle. Ben kendilerine teşekkürlerimi sundum ama buradan da tekrar teşekkürlerimi sunuyorum. elinize kolunuza sağlık harika bir iş çıkarmışsınız ve muhteşem bir organizasyon hazırlamışsınız bizlere her ikinizi de öpüyorum ve kucaklıyorum...


Pastamız günün sonunda geldi ve çok lezizdi kocaman bir dilim götürdüm gerçekten. Bu güzel pasta için mutluluk dükkanı na kocaman teşekkürler. Sizler de özel günlerinizde harika pastalar yaptırmak isterseniz. Aşağıda ki adrese bakabilirsiniz..


Günün sonunda orada ki balonlar ile resim çektirmek istedim. Rengarenk ruhumun renkli köşelerinde bir yerlerde kurulan cümleler vardı. Her biri için ayrı ayrı cümle kuruyor,  neşemin ve hüznümün içinde ki çocuk oluyordu.:)


Biz kocaman bir aileyiz der gibi kocaman neşe içinde toplu bir fotoğraf sponsorlarımızdan olan bir gözlük firmasının gözlükleriyle bu firmayı sponsor yazısında vereceğim. Öyle güzel düşler olsun ki her kadının yüzünde ki tebessüm kalıcı olsun.. Güzellikler ruhun içinde işlenirse yüze yansıması da o derece güzel olur...


Son olarak etkinlik videomuzu izlemenizi tavsiye ederim, çok cici olmuş. keyifli seyirler...


#renginibul etkinliğine katılan bloggerlar...

















Yarınlarınız mutlu, huzurlu ve güzel olsun..
sevgiyle kalın...

4 yorum:

bademlebuduk dedi ki...

nesrincim çok keyifli idi bir arada olmak, sevgiler...

audrey dedi ki...

en güzel bir gündü değil mi Nesrincim tekrar görüştüğümüze de çok mutlu oldum sevgiler :-))

Kozmetik Psikolojisi dedi ki...

merhaba saçınızı kendiniz mi boyuyorsunuz acaba = ) ?

hayatreceli dedi ki...

elifcim aynı keyfi bende aldım sevgiler...

Kozmetik psikolojisi evet kendim boyuyorum beğeninize teşekkürler..

Ah iremcim ever ne de güzel bir gündü tekrarında görüşmek dileğimle..

Blogger tarafından desteklenmektedir.