Silk'n Silhouette ile #evimdegüzellik Deneyimlerim

Mutlu pazarlar güzel insanlar bugün en değerli varlıklarımız babalarımızın günü, tüm babalarımzın babalar gününü kutlar hemen deneyimlerime başlıyorum.
Bildiğiniz gibi tam 7 haftadır harika bir deneyim yaşıyorum. Evimde güzelliğin keyfini yaşıyorum. HT technology sayesinde cildimin tüm tabakalarına ulaşmasını an ve an yaşıyorum. Gözlemliyorum, hissediyorum ve gerçekleştiriyorum. 



Silk'n Silhouette yi kullanmaya başladığımdan beri cildim daha gergin ve daha pürüzsüzbir hal aldı. Çok fazla şikayetim olmamasına rağmen her kadın gibi benim de hafifi şikayetlerim vardı. Kullanmaya başladığımdan beri olan görüntünün de yavaş yavaş yok olmaya başladığını gördüm. Dışarıda bir sürü para verip gidilen merkezlerin yaptığının daha iyisini evimde ev konforunda gerçekleştirmenin mutluluğunu yaşadım.

Bazen Evimde bisiklet çevirdikten sonra uyguladım. Bazen akşamları işten geldikten sonra yaptım. Sadece klavuzda ki takvime uymaya özen gösterdim. Bizlere harika bir program hazırlamışlar bu sayede bir sürü önemli bilgi öğrendim. Her hafta mail kutumuza gelen mailler sayesinde yapmamız gerekenleri kaçırmadık. Önemli videolar izledik.


Kartlarımız en güzel yardımcılarımızdı. Bu kartlarda sağlıkla ilgili bir çok bilgi vardı. hareketler, yiyecekler ve içecekler hakkında kısa notlar alınmıştı. Bunları dikkate almaya da özen gösterdim. Ve 7 haftanın sonunda cildimin gerginleştiğini gözlemledim. Cihaz gevşek cildin en alt tabakasına kadar etki ediyor. Cok sessiz çalışıyor. Bu cihazla çalışırken cildimi güzelleştirmekle kalmadım sağlıklı beslenme nasıl olur konusunda da bilgi sahibi oldum.

Bu cihazda tek sorun demeliyim de öngörü diyelin kullanılan jel biraz daha geç kurusaydı daha güzel olurdu. Dakika süresi bitene kadar jel kuruyor ve cihazın yürümesini engelliyor. tekrar sürmek gerekiyor. O yüzden biraz daha kayganlığı geç giden bir jel olsaydı daha kolay olurdu gibi geliyor.:))


Cihaza ulaşmak çok kolay eğer sizde bu harika cihaza sahip olmak istiyorsanız..
www.hepsiburada.com dan alabilirsiniz.
fiyatı:799 lira

Bir başka deneyimde buluşmak üzere mutlu kalın sevgiyle kalın reçellerim...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.