Smashbox Türkiye Lansmanı

Mutlu akşamlar reçellerim, bir süredir yazmayı planladığım Smashbox lansmanını sizlerle paylaşıyorum. Harika bir geceden harika görüntüleri paylaşacağım sizlerle. 
Smasbox Estee Lauder Grubunun bünyesine kattığı bir marka. Stüdyo ortamlarında denenip, tasarlanan marka kadınlara kendilerinin makeup artisti olma konforunu sunuyor. 



her bir ürününü yakından denedik ve gördük. Gerçekten profesyonel makyaj alanında, kendi evinizde kendi makyajınızı harika ürünlerle yapabilirsiniz. Çok tatlı bloglarla birlikte keyifli bir gece geçirdik. Max Factor'un torunu tarafından yaratılmış bu marka, muhteşem performansıyla göz dolduruyor. Her bir ürünü kullanıldığı ilk andan itibaren etkisini etkin şekilde hissettiriyor.

Smashbox lansmanında ben:)


Smashbox Satış ve Ticari Pazarlama Müdürü Gülçağ Tuncer bizlere markayı tanıtırken bir yandan da makeup sırasında ürünleri tanıttı...

Denediğimiz bazı ürünleri yakından fotoğraflamaya çalıştım. Sevgili blog arkadaşım Elif'in yardımıyla ürünleri çekmeye çalıştık:) İşte bazıları... 



Harika bir uygulama bana göre, makyaj paletinin içerisinden hangi göze nasıl makyaj resimli bir tanıtım broşürü çıkıyor. Yani buradan şu anlaşılıyor her makyaj her göze gitmez:)

Smashbox un makeup Artisti ile bizlere o akşam harika makyaj uygulamalarını 
canlı izleme imkanı sundu..


Selfie siz olur mu olmaz sevgili blogdaş dostlarımla bir selfie çekildik. Audreyin şekerleri, Bademle Buduk, Hayatı makyajla ve ben:)


 Bizlere harika ürünler hediye ettiler, kullanmaya başladım ilk fırsatta tek tek anlatacağım..


Smashboz ürünlerini;
bulabilirsiniz...

Bol renkli, güzel bir akşam olsun sevgiler...




Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.