Jadore Güzellik ve Estetikte Güzelleştik...

Sevgili okuyucularım geçtiğimiz günlerde elitstil.com davetlisi olarak çok cici bir yere gittik sevgili Makyajlı kareler ile birlikte manikür ve pedikür yaptırdık. Merkezimiz Jadore Estetik te harika karşılandık. Gerek personel, gerekse işlemler ince bir dikkatle yapıldı. Hijyene çok önem verilirken, uygulamalar titizlikle uygulandı reçellerim. 


Manikür de ve pedikürde en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş. Tek kullanımlık ponza, tek kullanımlık terlik beni fethetti. Ve son vuruşta ki ayak peelingine vuruldum. Limon kokuluyu tercih ettim ben ama isterseniz çilek kokulusu da mevcut. Eğer isterseniz evinize de alabilirsiniz çünkü satılıyor:)


Jadore estetik te bir çok uygulama yapılıyor, lazer epilasyon, cilt bakımları, bölgesel incelme, akupunktur gibi harika çözümler bulabilirsiniz.

Ayak sağlığında tüm sorunlarınıza kökten çözüm Jadore Estetikte...

 İçerisi pırıl pırıl mis gibi cam yüzeylerin çok olması içinizi ferahlatıyor..

Dekoratif güzellikler:)



Tek kullanımlık terlikler:)

İşlem esnasında çektiğim bir kare...


Jadore Estetik ve önünde çekilen özçekim...

Makyajlı Kareler Çiğdem ve ben:)

Eğer siz de Beylikdüzü ve civarında ikamet ediyorsanız harika bir manikür ve pedikür arıyorsanız mutlaka göz atın ve uğrayın derim..
www.jadoreestetik.com

Harika bir akşam sizin olsun reçellerim sevgiler...

3 yorum:

Kızsal Şeyler dedi ki...

mekan çok güzelmiş İstanbul'da olup böyle etkinliklere katılmayı çok isterdim :( paylaşım için teşekkürler. güzel paylaşımlarda yorumlaşmak dileğiyle benim bloğuma da beklerim :)sevgiler blogkizsalseyler ♥

elitstil dedi ki...

sıhhatler olsun, keyif almanıza çok sevindik :)

hayatreceli dedi ki...

kızsal şeyler evet tatlım keşke olabilse:)sevgiler...

elitstil.com tekrar teşekkürler tatlım:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.