Topicrem Combination To Oily Skin Lansmanı (Yağlı Cilt Serisi)

Merhaba reçellerim, mutlu akşamlar olsun karlı bir İstanbul yaşıyoruz iki gündür ben çok severim o yüzden tadını çıkarmaya çalıştım:) Bembeyaz örtü ruhu da dinlendiriyormuş bol bol beyaz karlara bakmak, kar yağarken gezinmek, izlemek gözlerinizden çok ruhunuzu da dinlendiriyor ve iyi geliyormuş:) benden söylemesi...

Geçtiğimiz günlerde Topicrem'in yeni çıkardığı yağlı cilt serisinin lansmanındaydık. Yeniköy'de Sırçacı14 adlı mekanda lezzetler eşliğinde gerçekleşti. Topicrem in yeni ürünblerini yakından tanıma fırsatı bulduk. Yağlı cilt nasıl olur, meydana gelir ve sonunda ne olur gibi bilgileri öğrendik. Artık bir sivilceninnasıl meydana geldiğini biliyorum. Eğer cildinizde Sebum salgısı fazla ise işte o fazlalık dışarıya sivilce olarak çıkıyor...

Blogger masamız harikaydı yeni yıl yaklaştığı için içerisi süslenmiş ve ışıltılıydı:) Masamızda da güzel objeler vardı bize eşlik eden...



Lansmana giderken seçtiğim renk bej bir elbise ve Leopar bir kolye idi...

Sevgili blogger arkadaşım Hayatı makyajla ile özçekim yapmadan dönmek olmazdı.

Restaurant sahil kenarında olduğu için tekneleri de çok sevdiğimden hemen resimledim:)

Masamız ve ben...


Masadan ayrıntılar...


Kokinalar vardı kırmızı kırmızı yeni yıl yaklaştığı için o zaman bayıldım bunlara:)


Topicrem pastamız çok lezzetliydi...



Lansman sonrasında isteyenlere cilt bakımı yapıldı...

Lansman sonunu harika hediyeler eşliğinde bitirdik ve kullanmaya başladım deneyimlerim çok yakında blogta:)

Topicrem Türkiye Facebook sayfası için tıktık..
https://www.facebook.com/pages/Topicrem-T%C3%BCrkiye/195901467114638?fref=ts

Tertemiz bir cildinizin olduğu mutlu günler dileğimle sevgiler...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.