LR Health & Beauty Deluxe Serisi...

Mutlu haftalar reçellerim. Sizlere bugün harika bir seriden bahsetmek istiyorum. LR Health & Beauty markasının deluxe serisi. Bu seriyle Bademle Buduk arkadaşımın çay partisinde tanıştım. Ve tabii hemen kullanmaya başladım. Şunu söyleyebilirim ki her biri profesyonel makyaj için birebir tasarlanmış ürünler. 

Serinin ambalaj kısmına bayıldım. Çok şık ve kaliteli bir duruşu var. Elinize aldığınız anda kaliteyi hissediyorsunuz. Şıkır Şıkır platin renginde çok güzel bir ambalaj yapılmış. 



Deluxe Hollywood Powder Multicolor;
 her bir engi ayrı ayrı bölgeler için kapatıcı fakat yapısı çok ince ve şeffaf gibi olduğundan ben pudra gibi kullanıyorum. İlk başta bu kadar harika olabileceğini tahmin etmemiştim. Beklentim çok azdı fakat sürdüğüm andan yüzümde nasıl bir kadifelik ve pürüzsüzlük yarattığını gördüm. Kesinlikle vazgeçilmezim oldu diyebilirim. Karışım tek fırça da tek sürüş ve bitiş işte hepsi bu:)))

Deluxe Artistry Quattro Eyeshadow (4'lü Göz Farı);
Renkler çok tatlı, ilk açtığım anda renklerine vuruldum. Pigmentasyonu iyi ama çok net değil. Biraz da tozuyor fırçayı sürdüğünüz anda. Ama renklerin gözde duruşunu sevdim. Kaşınma yapmadı, alerjik reaksiyon göstermedi bunları söyleyebilirim. 
Ama tekrar ediyorum renkler çok şeker:))


Deluxe Fantastic Mascara (Rimel);
Mascara harika, kirpikleri yapıştırmıyor. Dolgunluk kazanmak için tekrar tekrar sürmenize gerek kalmıyor. Dolgunluk vermesi iyi. renk simsiyah ve çok net. Çıkarırken çok zorlamıyor ve gün içinde akmıyor, bulaşmıyor. Kesinlikle tavsiye ederim eğer gerçek bir rimele ihtiyaç duyuyorsanız deneyebilirsiniz. Benim favorilerim arasına girmeyi başardı.. Fırçası kirpikleri güzel kavrıyor ve ayırıyor bende söylemesi:)



Ürünleri kullanarak yapmış olduğum yeni yıl makyajı da böyleydi...

Ürünlere yakından bakmak ve LR'yi yakından tanımak için tıktık...

Taptaze umutlarınızın olduğu harika bir hafta dileğimle sevgiler...

5 yorum:

Öodev dedi ki...

iyi yayınlar dilerim kardeşim

bademlebuduk dedi ki...

maşallah o gülen gözlere
seriye ben de bayıldım...

hayatreceli dedi ki...

ödev teşekkürler:)

Bademle Buduk Elifçim evet gerçekten çok güzel bir seri bende bayıldım teşekkürler canım:)

sevgiler...

Begendim Paylastim dedi ki...

Çok uzun süredir bende LR ürünlerini severek hatta bayılarak kullananlardanım canım.
Makyajında herzamanki gibi harika olmuş.
Öptüm,sevgiler

zeynep dedi ki...

çok güzel ve açıklayıcı bi yazı olmuş, ellerinize sağlık..

Blogger tarafından desteklenmektedir.