Procsin PRS Mavi Anemon Serisinin Lansmanı

Merhaba reçellerim, yeni yılın iyice yaklaştığı bugünlerde sokaklar, vitrinler bol bol süsleniyor ışıl ışıl ve kırmızıların hakim olduğu bugünleri çok seviyorum. Yeni yıl için  herkes hediye sevdiklerine ufakta olsa hediye alma derdinde. 

Biz bloggerlar da harika yeni yıl lansmanlarına davetler alıyoruz. Bu harika devetleri çok seviyorum çünkü yepyeni ürünlerle tanışıyorum. Güzellik, kadın, bakım bloğu olarak yeni ürünleri tanımak ve onları denemek ayrıca çok keyifli benim için. 

Geçtiğimiz günlerde Procsin markasının harika bir lansmanındaydım. Moda da güzel bir cafe de gerçekleştirildi. Açık büfe kahvaltıda müthiş lezzetler eşliğinde Procsin'in yepyeni  Mavi Anemon serisiyle tanıştık. 

Bu güzellikleri lansman sonunda bizlere hediye ettiler tabi ki hemen kullanmaya başladım:)


Blogger arkadaşlarımla güzel ve keyifli bir gün geçirdim.

Moda Teras cafe nin güzel lezzetleriyle birlikteydık:)

Procsin PRS nin müdür ve danışmanları bizlere ürünleri anlattılar...


Procsin PRS Laboratories;
2005 yılında Türkiye’de ilk ve tek olarak yarı kimyasal yarı bitkisel formülasyonlar kullanan; son kullanıcıya maksimum faydayı sağlamayı hedefleyen ve Herbal Science Technology ile çalışan bir dermotoloji laboratuarıdır.
Sektörün ihtiyaç duyduğu ürünleri tespit ederek bu ürünlerin geliştirilmesini ve ham madde gereksinimlerini karşılamayı amaçlamaktadır. Bu amaçla PRS, PROCSIN markası adı altında organik nebatiler, onarıcı ve tedavi edici bitki öz ve yağları, taze meyveler, doğal demir oksitli kırmızı Türk killeri, bitkisel boya pigmentleri, termal sular, kullanarak ürün geliştirilmektedir ve piyasaya ihtiyacı doğrultusunda ham maddeleri sağlamaktadır.  ,

Mekan Moda Teras Cafe nin muhteşem bir manzarası vardı. 
Yeni yıla hazırlık yapılmış ağaçlar süslenmişti:)



Orada bir yarışma yapıldı Aşağıdaki fotoğrafla yarışmayı ben kazandım ve 500 liralık Cosmo Home da kullanılmak üzere çek kazandım:)

 Mutluluk pozu da budur:))

İsteyen blogger arkadaşlara Cilt bakımı yapıldı.


Mavi Anemon serisi Anti Aging olarak geliştirilmiş. temelinde cildi tahriş etmeden derinlemesine temizlemek, kırışıklarla savaşmak, nemlendirmek ve onarmak.
Günün blogger selfie si olmadan olu mu? tabi ki olmaz hemen çekildik:)

Günün sonunda Procsin tüm bloggerları tek bir karede fotoğrafladı çok ta güzel oldu:) ama en mutlu bendim hediye çekim vardı:)

Procsin ürünlerine yakından bakmak, tanımak ve nerelerde satıldığını öğrenmek için 
sayfasına tıktık...
http://www.procsin.com/
Bir lansman daha keyifli sohbetler, lezzetler ve güzellikler eşliğinde sona erdi.
Yepyeni etkinliklerde buluşmak dileğiyle reçellerim sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.