Browns İpli Pratik Epilasyon Aleti

Merhaba reçellerim, harika bir ürünle tanıştırmak istiyorum sizleri, artık kuaföre gitmeye son:)) ev konforunda rahatlıkla ince tüylerinizi alabileceksiniz. Kadınların en belirgin sorunu olan dudak üstü tüylerini Browns İpli Pratik Epilasyon Aleti ile kolayca alabileceksiniz. 



Nettpazar harika bir kargo yollamış bana hemen kullanıma aldım tabi ki ve memnun kaldım. Dudak üstüne sir ağdaya kesinlikle karşıyım ben asla yaptırmam. Çünkü zamanla lekeler oluşturuyor ve cildinizin sarkmasına neden olur o yüzden asla hayır diyorum. Benim tüylerle çok derdim olmasa da yine de arada alıyorum ve ip ile alıyordum ve bunun içinde kuaföre gidiyordum. Artık buna son:)) evde bu makineyle denedim ve harika bayıldım:)) 
Teşekkürler Nettpazar. 




Kuaförlerin kullandığı iple tüy alma tekniğini kendi evinizin rahatlığında kullanabileceksiniz.
Browns İpli Pratik Epilasyon Aleti bıçak, jilet veya kimyasal tüy dökücü kullanmadan sadece pamuk ipliği ile güvenli bir şekilde tüylerinizden kurtulmanızı sağlar.
Elektrikle çalışır ve ip döngüsünü kendisi gerçekleştirir, böylece elle yapamayacağanızı kadar hızlı ve acı vermeden tüy alımı sunar.
Ergonomik tasarımı ve ışığı sayesinde hassas bölgeler, bıyık ve yanak tüylerinin kolayca ve zahmetsizce alınabilmesine yardımcı olur.
Browns Epilasyon Aleti standart pamuk ipliği ile çalışmakta olup diğer bazı markalarda olduğu gibi sizi yedek ip arama zahmetine sokmaz.

Ürün Özellikleri
Tüm cilt tiplerine uygundur
Dudak üzeri, çene, kaş üstü, yanak ve benzeri hassas yüz bölgelerinde kullanılabilir
Size sadece pürüzsüz bir cilt sunmaz ayrıca makyaj içinde ideal bir zemin hazırlar
Kol ve bacakta oluşan istenmeyen tüylerden kurtulmak içinde kullanım sağlayabilirsiniz
Güçlü ışık sistemi epilasyon sırasında cildi aydınlatır böylece en küçük ayrıntıyı dahi atlamazsınız
İpler çok hızlı bir şekilde hareket ettiğinden tüylerinizi acı vermeden kolayca alır
Hiçbir kimyasal madde, ısı, tıbbi malzeme veya metal kullanılmadığından cilde zarar vermez, hiçbir yan etkisi yoktur

Eğer sizde almak ve denemek istiyorsanız tıktık..

Nett pazarda harika ürünler var bakmak için tıktık..

Temiz, bakımlı günler dileğiyle sevgiler...

5 yorum:

sendeincel dedi ki...

Güzel günlerde kullan canım :)

Adsız dedi ki...

merhaba iade-i ziyarete geldim :)
çok işe pratik bir ürünmüş gerçekten herşeyin kolayını buluyorlar maşallah :)

hayatreceli dedi ki...

sendeincel teşekkürler canım:)

sevilay çok teşekkürler :))

sevgiler...

Adsız dedi ki...

blogunuz cok güzel :)) sevgiler...

hayatreceli dedi ki...

teşekkürler ilaydacım:)))

Blogger tarafından desteklenmektedir.