Fruit Flowers ile Sevdiklerinize Lezzetli Sürprizler Yapın...

Sizlere harika bir lezzetten bahsetmek istiyorum reçellerim, Fruit Flowers Biricitin Yeri bloğunun sahibi Yasemin'ciğimin etkinliğinde tanıştım bu güzel tatlarla. Her bir ürünü enfes ve tüm siparişler büyük bir titizlikle hazırlanıyor. Bizlere çok şeker kek ve kurabiyeden oluşan çiçek saksıları getirmişler.Her birini büyük bir zevkle tükettim. 


Fruit Flowers damak tadınıza, sağlığınıza ve göz zevkinize hitap eden rengarenk ürünlerle tanıştırıyor sizleri. Tüm özel günlerinizde yanınızda, kutlamalarınız artık daha renkli, daha lezzetli ve daha özel olacak. Hatta karşılıklı konuşarak özel tasarımlar bile yaptırabilirsiniz.
Macaronlarını da tattık o gün ve biliyor musunuz? en iyi macaron yapan seçilmişler.

Her zaman tek ilkeleri kalite ve sağlıklı ürünler. kendinize ve sevdiklerinize tatlı hediyeler verebilirsiniz. Mutluluğun şeklini renklendirebilirsiniz. Çok özel ürünleri var. 2012 yılından beri hizmet veriyor ve açılan her şubesiyle günden güne büyüyor.
Doğum günü, geçmiş olsun, bebek, sevgili, yılbaşı, anneler günü gibi tüm anlamlı günlerde bu güzelliklerle daha da anlamlı yapabilirsiniz. İstanbul da bir çok şubesi var sebebi de malum İstanbul trafiği o yüzden  taze ve gecikmeden ürünleri müşteriye ulaştırabilmek.


Ürünler kek, çikolata, meyve, draje gibi çeşitli şekillerde yapılabiliyor. Mutlaka sitelerine göz atın ben tatmış biri olarak diyorum ki çok lezzetli:)

                       



 

                                                         


Web sitesini mutlaka ziyaret edin...

Tatlı, leziz güzel bir hayat sizinle olsun sevgiler...

3 yorum:

Je Hee dedi ki...

sizi mimledim
http://koredelisiyiz-biz.blogspot.com/2014/12/mimlendim.html

Armina dedi ki...

Hepsi çok güzeller bayıldım.

hayatreceli dedi ki...

kimjee mim için teşekkürler bu ara fazla yoğunluktan maalesef cevaplayamadım kusuruma bakma çok öperim:)

armina teşekkürler sevgiler:))

Blogger tarafından desteklenmektedir.