Biricik Dünyam Yazarları Yılbaşı Partisinde Buluştu...

Reçellerim mutlu akşamlar diliyorum sizlere, geçtiğimiz cumartesi Güzellik köşe yazarlığı yaptığım biricikdunyam.com ile harika bir gün geçirdik. Site editörü sevgili Biricik ve sitemizde yazan tüm yazarlarımız yeni yıla merhaba dedik:) Biricik bizlere harika sürprizler hazırlamış eğlendik, yedik, içtik ve arkadaşlarımızla görüştük sohbet ettik. Buradan Biricik'e kocaman teşekkürlerimi yolluyorum emeğine, uğraşına sağlık tatlım. 

Mekan sponsorumnuz Zürafa Parti Evi Çok tatlı süslemeler yapmışlardı. 
Ağaç kesilmeden de yılbaşı ağacı yapılabileceğini öğrenmiş olduk!!


Yazarlarımız:)

Yine süslemelerden bazıları ...sandalyelerimiz ismimize özel kartlar ile süslenmişti..

Şirin yeni yıl ağaçları ve kokinalar bayılıyorum bu kokinalara bu suda mum halleri pek bi harika olmuş yapanın eline sağlık:)

Tabi ki güzellik köşe yazarı reçelim yani ben:)

Enfes tatlar vardı. Değişik tatlar denedik. Mesela hiç Çerkez balığı yememiştim burada tatma fırsatı oldu:) Zürafa Parti evine teşekkürler ...


Harika iller yaptık o gün origami kağıt katlama sanatı, kağıttan kar taneleri, kavanozdan bardak yapıp süsleme, peçete katlama, yılbaşı masası için mum, orjinal oda kokusu,  hepsi birbirinden eğlenceliydi çok keyifli saatler geçirdik...

Biricik bizlere çok güzel hediyeler hazırlamış hepsi birbirinden değerli ve güzel...


Hediyelerimi aldıktan çıkmaya hazırlanırken, insan hediye alınca nasıl da mutlu oluyor yeni yıl üzeri hediyelere boğuldum bu sıralar sağolsun sponsorlar, firmalar sevdiklerim:)))

 Vee hediyelerim hepsi çok şeker, tatlı, güzellll :)))
Hepsi enteresan dan gelen bu kardan adama bayıldım:)

Farmasi ürünlerini çok sevdiğimi söylemiştim yine bizi yalnız bırakmamış...teşekkürler.

Molped, hayat kimya dan bingo, Ahmad Tea den gelen çaylardan oluşan hediyelerimi çok beğendim...

Fruit flowers harika lezzetleriyle yine bizimleydi bayılıyorum bu çikolatalı kek ve bisküvi çiçeklerine..
Çok güzel oyun oynandı sürpriz hediyeler çıkacağı söylendi biri bana çıktı Mudo dan çok güzel bir kitap ayıracı ve ayna teşekkürler...

Plus Canvas tablolarıma yenisini ekledi bayıldım bir şarap sever olarak baş köşemde yerini aldı...

HC Hair Care bu saç maskesine aşığım ve hediyelerim arasında olduğunu görünce müthiş mutlu oldum...

Tüm yazar kadrosu ile resim...

Özçekim olmasan olmaz bu da yazar selfiesi:))

Biricik Dünyam da benim yazdığım güzellik köşemi merak ederseniz lütfen tıktık...
 Biz çok eğlendik, umarım sizde resimlere bakarken en az bizim kadar eğlenirsiniz. Harika etkinliklerde tekrar buluşmak dileğiyle sevgiler reçellerim:)

3 yorum:

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Yılbaşı ağacı çok yaratıcıymış. Denemeye değer :) şimdiden mutlu seneler :)

atolyenott dedi ki...

çok güzel bir gündü, harika bir yazı olmuş ellerine sağlık canım :))

hayatreceli dedi ki...

Ayşacım kesinlikle ne güzel değil mi? denemelisin bencede sevgiler:)

Nuketcim teşekkürler canım öperim:))

Blogger tarafından desteklenmektedir.