MUCİZE KREM SUDOCREM...

Harika bir kremle tanıştıracağım sizi canlar. Bu harika kremi Hayatı Makyaj'lanın sonbahara merhaba partisinde hediye aldım. Ama iyi ki almışım ve gelmiş bizlere:)) Ciltte tahriş olmuş neresi varsa tamir ediyor. Aslında bebek bakım kremi diyor ama yetişkinlerde kullanabilir. Ben birazını kendime ayırdım kalanını yeğenime verdim. 
Bebeklerin pişiklerinde, kızarıklar da tahriş olmuş her bölgece rahatlıkla kullanılabiliyor. Kadifemsi yapısı var. Beyazlık bırakıyor biraz sürdükten sonra ama cildi nasıl iyileştirdiğini görmelisiniz...


Sudocrem cildin korunma kapasitesini destekler, cildi korur ve sakinleştirir.  Tahriş olmuş bölgelere fayda sağlar. Göğüs ve göğüs uçlarının bakımı için de uygundur. Her yaşta insanın kullanabileceği Sudocremi mutlaka deneyin..Tüm cilt tiplerine uygundur reçeller..


Krem hakkında daha fazla bilgi için tıktık..

Cildinizi koruyun reçellerim çünkü yıllarca ihtiyacınız olacak...
sevgiler...

3 yorum:

sihirlimavi dedi ki...

Yanıklar için de çok işe yarıyor ;) Aman kendimize dikkat edelim ama bu da aklımızda olsun ;)
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

ben oglumun pişikleri için kullanmıştım.gerçekten çok iyi geldi.

hayatreceli dedi ki...

@sihirlimavim bunu öğrenmek güzel oldu faydalı bilgi için teşekkürler:))

@eylemcim kesinlikle çok iyi:)

sevgiler...

Blogger tarafından desteklenmektedir.