SIGNAL WHITE NOW DİŞ MACUNU...

Merhabalar reçellerim, bu diş macunuyla tanışmam etkinlikler sayesinde oldu. Hani her insanın vazgeçemediği markalar vardır işte beninde diş macununda kullandığım bir marka vardı, fakat yeniliklere ve değişimlere de açık bir insanım. 

Signal White Now diş macununa bayıldım, rengine, kokusuna, ağızda bıraktığı mentolü çok sevdim. Keskin bir tadı var, keskin bir ferahlığa sahip, bazı diş macunları çok keskin ferah olmuyor onları sevmiyorum. Signal bence son zamanların en iyisini yapmış, beyazlatma gerçekten çok güzel, eğer dişlerinizi gülerken ön plana çıkarmak istiyorsanız ve siz de benim gibi resimlere sürekli gülerek poz verenlerdenseniz bu diş macunu tam size göre mutlaka alın ve deneyin pişman olmayacaksınız.

Macunun rengine bayıldım:))

Resim tamamen bana aittir signal ile fırçaladıktan sonra çekilmiştir...

Signale daha yakından bakmak için tıktık...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.