IXORA FANTASY ROMANTIC SERİSİ...

Merhabalar reçellerim Garden Eventte bizlere harika bir set hediye edilmişti. Bu seti kullanmaya başladım sizlerle paylaşmak istiyorum:)
 Ixora Fantasy parfümlerinin Romantic serisi. Bu seri 3'lü kutu halinde dışarıda satışta, içinde parfüm, hafif simli duş jeli, parfümlü vücut kremi var kokusu harika ben çok sevdim tam yaz kokusu ferah ve hafif hatta parfümünü bitirmek üzereyim yaz tatilimde harika işime yaradı:) 

Parfüm; kalıcılık güzel, fiyatının ekonomik olması d-sebebiyle bol bol sıkma lüksüne sahipsiniz...
Simli duş jeline yeni başladım yumuşak yapılı ve duş bittikten sonra vücutta hafif simler kalıyor, ve yumuşak ve kaygan bir cilt bırakıyor...
Vücut kremi aynı parfümü gibi kokuyor, ikisi aynı kokunca daha yoğun ve daha keskin bir Romantic serisiyle başbaşa kalıyorsunuz bu da kokunuzun daha etkili ve kalıcı olmasını sağlıyor. Vücudunuz da ipek gibi bir tene sahip oluyorsunuz:))

Ixora markasıyla Beauty Eurasıa 2014 fuarında da tanıştım. Bizimle o kadar ilgilendiler ki firmaya karşı olan saygım bir kat daha arttı:) sözüm ona ki Ixora firması hem ürünleri ile hem de insana olan davranış ve ilgileriyle benden çok taktir gördüler...



ROMANTIC FANTASY SERİSİ

Koku Ailesi: Fruity-Aromatik

Koku Notaları: Tutku Meyvesi, Şakayık, Greyfurt, Orkide, Ananas, Musk



Fantasy serisinin çeşitlerini görmek ve yakından tanımak,
Ixora markasını yakından keşfetmek için sitelerine bir göz atın;
Ixora Facebook sayfası

Yeni bir üründe buluşmak dileğimle sevgiler reçellerim...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.