KIZILCIK ŞERBETİMLE BAYRAM ERTESİ ETKİNLİĞİNİN SPONSORLARI

Merhaba reçellerim tatilden postlara devam:) Bildiğiniz üzere bayram ertesi etkinliğinin ayrıntılarının postunu yapmıştım, şimdi gelelim sponsorlara hepsi özel ve değerli sponsorlarımızı paylaşmak benim için ayrı bir zevk ve keyif:))

Keçici  peynirlerine bu lezzetler için çok teşekkürler.

Namet bizleri yalnız bırakmadı yine sabah kahvaltılarımızda baş köşemizde artık:)

Plus canvas ile evimde bir duvarım şenlendi geldikçe sırayla yanyana asıyorum o kadar güzel ki resimler bakmalara doyamıyoruz:)

Ahh bu kolyeye bayıldım, taktımda o kadar şık duruyor ki sanırım vazgeçilmez parçalarımdan biri olacak:) Canta takıya çok teşekkürler..

Farmasi yine biz fethetti harika bir paket hazırlamış hepsini denemek için sabırsızlanıyorum.

Mutfakta bizi eşsiz bir aşçı yapmaya kesin kararlı olan pakmaya yine bizimleydi kocaman teşekkürler...

Kendimize güzel bir iyilik yapalım istemiş doğadan ve biz harika bir paket göndermiş bayılırım bitki çaylarına özellikle yeşil çaya:))

Bu kutu takılarımın vazgeçilmez kutusu oldu en özel takılarımı içine koydum:)) Amir tenekeye teşekkürler...

Cyrene blogger dostu diyorum artık ona bizleri hiç yalnız bırakmıyor yine minnettarız teşekkürler...

Bu saç maskesi varya nasıl güzel bişey kullandıkça kullanasım geliyor. Bu maskeyi özellikle yorumlayacağım:)) Hair Care OVEX'e teşekkürler...

O kadar şirin ki bu bardak altlıkları dantel gibi duruyor teşekkürler hüsnadan...

Banyomda bu kokulu taşlardan vardı yenileri geldi şimdi daha yoğun mis kokuyor teşekkürler 

Mekanımız Sweet Sorcery de bize harika bir paket hazırlamış içerisinde kalıplar, şekillendiriciler, şeker hamuru harika şeyler var çok çok teşekkürler...

Rituel de Beaute nin ürünlerinden çok memnunum harika hepsi yine en sevdiklerimden bir paket yapmış teşekkürler...

Bu takı çok şirin tamamen el yapımı olup hamura şekil verilerek ve fırınlanarak elde edilmiş çok sevdim:)) Teşekkürler Funda Akarsu ya çok teşekkürler...

Cosmed harika bir tuy azaltıcı paketle bizimleydi ben lazer yaptırdığım için ihtiyacım yok ama gerçekten ihtiyacı olan birine hediye ettim onun deneyimlerini paylaşacağım sizlerle çok teşekkürler..


Ema partinin gönderdiği bu şirin şişelere Kızılcık Şerbetim duş jeli doldurmuş banyomda şişelerimin arasında yerini aldı teşekkürler:)

Evet reçellerim sponsorlarımız burada biter, yeni bir etkinlik ve sponsorlarda buluşmak dileğimle sevgiler reçellerim.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.