ESSENCE BB KREM DENEYİMİM.

Merhaba reçellerim harika bir hafta, harika bir gün yine bizimle yönünüzü, yolunuzu bulabildiğiniz, ışıklı, parlak ve mutlu bir hafta sizlerin olsun reçellerim. Ben kendimi harika hissediyorum umarım tüm güzellikler sizlerin ve benim olsun:))

Sevgili Kırık Şemsiye Esra'cığımın bahara merhaba etkinliğinde hediye aldığım Essence BB Cream i sizlere anlatacağım..


Rengi bana biraz koyu geldi ama sürünce o koyuluğun ortadan kalktığını gördüm. Sanırım 3 farklı tonu var bende ki 03 numara. Ama cildi yağlandırmıyor, kokusu güzel, kapatıcılık orta, yumuşaklık güzel. Resimde çok belirgin olmayabilir ama ben bu BB kremin yapısını çok sevdim, ciltte dağılımı güzel ve dengeli.

Essence BB krem;
Dengeli cilt tonu, canlı, lekesiz ve pürüzsüz bir ten için kusursuzluk kremi. içerdiği gliserin sayesinde gözenekleri kapatmadan kusurları gizler. spf 30 içeren bu olmazsa olmaz fondöten pürüzsüz bir bir cildin garantisi. Dermatolojik olarak test edilen BB krem cildinizle dost olacak. Eğer sizde bugünlerde yeni bir BB krem arıyorsanız mutlaka Essence yi deneyin...

Esence nin harika ürünlere bakmak için linke tık tık.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.