COSMED AYAK BAKIM KREMİ DENEYİMİM

Evet reçellerim bugün bir ürün deneyimi daha paylaşmak istiyorum:) Garden event sponsorlarından Cosmed in bizlere hediye ettiği ayak kremini kullandım, krem biraz sıvı akıcı ama sürdükten sonra çorap giyip bir yarım saat beklediğinizde ayaklarınız yumuşacık yapıyor ama çok kalıcı bir yumuşaklık değil bu:) 
Akıcılığı ayağınızın üzerine koyduğunuzda durmuyor akıyor. Ben ayak kreminin daha katı olanını severim yine de bu deneyim için Cosmede teşekkürler. Bu ürünü tatilde kullandım, deniz, kum, güneş ayaklarınızı çatlatıyor, kurutuyor işte o zamanlarda kullanmak için harika benim imdadıma yetişti:))

Paraben içermez.
Dermatolojik olarak test edilmiştir.
Alkolsüzdür.
Unisex’tir.
Ayakları nemlendirerek topuk çatlakları, terleme, koku, mantar ve kaşıntının giderilmesine yardımcı olacak doğal ve etkili bir bakım kremidir. Mentol özü sayesinde aşırı yorgunluğa karşı ayakları ferahlatır ve rahatlamasını sağlar. Ayakta oluşan sertleşmeyi giderir ve nasırları yumuşatır.

Yeni bir üründe buluşmak dileğiyle reçellerim hoşçakalın:)

Cosmed ürünlerini incelemek için tıktık..

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.