ULRIC DE VARENS PARFUMLERI


Merhaba recellerim nasilsiniz, umarim herkesin herseyi yolundadir. Mubarek Ramazan ayinda hersey kaplerinize gore olsun ve icinizde ki hersey gerceklessin...

Bugun iki ayri etkinlikte hediye gelen Ultic de Varens parfumlerini tanitmak istedim.

I love you sevgili esmer guzeli ve huzun sarisinin garden event 2014 etkinliginde...
Divine issime ise sevgili sende incel ve mor hastasinin ramazana hosgeldin etkinliginde hediyem oldu:))
Her birine ayri ayri tesekkur ediyorum...

Bu parfumler cok ozel, her parfumun sisesi ozel tasarlanmış.
I love you parfum sekerli bir koku kalicilik guzel tek bir sikmadan sonra bir daha ihtiyac cok sonra duyuyorsunuz ama ben sekerli miskleri cok sevmediginden fazla kullanamadim. Sekerli koku sevenler mutlaka denemelisiniz.

Divine issime ise cok agir bir cicek daha cok olgun yaslarda ki bayanlarin kullanabilecegi gibi. Kalicilik ta son nokta tek fıs gun boyu etkisi suruyor ama benim tarzima cok uymadi. Vanilyayi yogun sevenler mutlaka deneyin eminim ki cok seveceksiniz. 

Herkesin koku tarzi farklidir o yuzden her parfum bir kadin icin yapilmistir:)))

Parfumleri yakindan tanimak sise tasarimlarini yakindan gormek icin linklere tiktik:))

http://www.ulric-de-varens.com.tr/udv-pour-elle/

Facebook sayfasi icin

https://www.facebook.com/pages/Ulric-de-Varens-T%C3%BCrkiye/445569065508431




I Love You

Çiçeksi, oriantal, Misk

Turunçgillerin ahengi üst notaları oluştururken, kalbinde iris ve menekşenin sıcak tonlarını hissedeceksiniz. Alt notalarında ise sandal ağacı misk ile sarmalanır. Ünlü koku tasarımcısı, Henri Bergia, Ulric de Varens adı altında tasarladı. Şişe tasarımları, Thierry de Baschmakoff’a ait.


Divine-Issime

Çiçeksi, İştah artıran

Gölge ve ışığın arasında şehvetli bir parfüm. Vanilyanın sıcak notaları, silhat ve tonka taneleri ile sümbülteber güneşin kokusuna karışır ve kokunun çekiciliğini arttırır. Ünlü koku tasarımcısı, Henri Bergia, Ulric de Varens adı altında tasarladı. Şişe tasarımları, Thierry de Baschmakoff’a ait.


Hepinize mutlu, huzurlu bir Ramazan ayi diliyorum recellerim yeni bir urunde bulusmak dilegimle kocaman sevgiler...


1 yorum:

Pinarla Hayat dedi ki...

Canım güzel günlerde sürüp sürüştür ;))
Öpüyorum...

Blogger tarafından desteklenmektedir.