RİTUEL DE BEAUTE İLE SİYAH NOKTALARA SON:)

Günaydın reçellerim harika bir gün, harika bir hava ben yolcuyum birazdan çıkıyorum 7 günlük bir tatile gidiyorum. Ama görüyorsunuz gitmeden post yapıyorum:))
Geçen günlerde fuara gitmiştik hatırlarsanız orada bir firma vardı ki bizlere tüm ürünlerinden hediye etti. Çok ilgili ve alakalı davrandılar. Ürünleri de harika siyah nokta bantları, horlama bantları, adet sancısı bantları ve bir çok faydalı ürünleri var. Bizlere istediklerimizden hediye ettiler tabii hemen bende denedim:)

Bantlar tekli halde kutunun içinde, daha önce ince siyah nokta bantı denediyseniz diğerlerini unutun bu harikaaa, tekli bantı alıyorsunuz burnu ıslatıyorsunuz bantı yapışkanından ayırıp buruna yapıştırıyorsunuz. 15-20 dak. bekliyorsunuz o nasıl yapışıyor bir bilseniz sonra çıkarırken çekiyorsunuz. Bantın üzerinde ki leri görünce ohaa oldum:))) mis gibi tertemiz yapıyor. Yani gerçekten siyah nokta bantı sadece lafta değil icraat te de işlevsellik harika..Aklınızda bu tarz bir bant almak varsa mutlaka bunu deneyin

eğer ürünleri incelemek isterseniz..



Mutlu günler reçellerim tatilden post yapacağım görüşmek üzere hepinizi öptüm kiii:))))

1 yorum:

BALLI LOKMAM dedi ki...

İyi tatiller :)

Blogger tarafından desteklenmektedir.