DOVE HAİR THERAPY SAÇ BAKIM SPREYİ

Merhaba recellerimmm harika bir sabahtan merhaba ben tatilden size yaziyorum. Enez'deyim burasi harika dun aksam gok gurultulu yagmur yagdi dedim hava bozdu eyvah!! Ama bugun fıstık gibi gunesli birazdan tekbasima sahile inecegim miss gibi deniz beni bekliyor:)))

Gitmeden sevgiki kirik semsiye Esracigimin etkinliginde hediye aldigim Dove sac spreyinden bahsedicem. Besleyici bakim olan bu sprey harika iki fazli sprey ilk fazi saca derinlemesine nufuz eden fiber aktifler iceriyor, ikinci faz ise badem ve argan yagi iceren ultra hafif nutri-oil sistemiyle saciniza bakim yapiyor, besliyor ve kokayca taranmasini sagliyor. Kokusu muhtesem saciniza sıktıkca kokusu sizi buyuluyor. Kullanirken iki fazi calkalayin uclarina sıkın ben dustan sonra tercih ediyorum ama siz dilerseniz kuru saca da uygalanabiliyor.

Saclariniza durulamadan aninda bakim icin mutlaka Dove Hair Therapy serisine goz atin..



www.dove.com.tr 

Yine bir urunu anlatmanin keyfi icinde hepinize sevgilerimi sunuyorum yeni bir urunde bulusmak dilegiyle recellerimmm...

3 yorum:

Busenin.bloguu dedi ki...

bu tarz ürünleri seviyorum. deneyeceğim en kısa zamanda:)

Unknown dedi ki...

Sıktıktan sonra saçı kurutabiliyor muyuz?

hayatreceli dedi ki...

sansa harika bir sprey denemelisin:))

dudeperfect ben kurutmuştum canım zararı yok kurutabilirsin...:)

sevgiler..

Blogger tarafından desteklenmektedir.