GARDEN EVENT 2014 SPONSORLARI

Merhaba reçellerim geçtiğimiz cumartesi gittiğim Garden Event 2014 eventinin sponsor yazısını yazmaya geldi sıra, bu hafta o kadar yoğun ki kayınvalidem ameliyat oldu bugün hastaneden geldim ve bilgisayarın başına oturdum iki arada bir derede blog yazımı yazayım dedim çünkü sırada yazılmayı bekleyen bir çok yazı var daha:)) yarın yine hastanedeyim tam gün refakatçi kalacağım. Artık kısmetse yazılarını fırsat bulduğum zamanlarda yazacağım.

Sponsorlarımız o gün bizleri çok mutlu ettiler, mekandan ayrılırken bir çok yeni ürünle tanışmışlığın verdiği mutlulukla oradan ayrıldık. Her bir sponsora ve bizleri sponsorlarla tanışmamızı sağlayan Pınar ve Nihal'e kocaman teşekkürler.

Gelelim sponsorlarımıza en altta hepsinin adreslerini tek tek liste halinde yazacağım...

Bu güzel çikolata için Chocchic çikolataya teşekkür ederiz. Masalarımız şenlenmişti...

Naramaxx bu harika bluz ve fularları göndermiş

 Kadırga müzik kulaklarımızın pasını silecek harika cd ler hazırlamış bizlere...

Dove dan harika tatil seti gelmiş bizlere...

Caltypyso gıda dübör spreylenmiş bu harika sıvı yağlarla kalbimizi fethetti...

Cyrene saçlarımıza harika şampuanlar yollamış bakalım deneyince memnun kalacak mıyız?

Sevo's magic bu harika tişörtleri hazırlamış teşekkürler...

Cakelab İstanbul bu harika kurabiye ve şekerlemeleri yollamış bizlere yedim lezzeti de harikaydı:)

Cosmed muhteşem bir selülit seti göndermiş ihtiyacım olmamasına rağmen yine de merakla kullanmayı bekliyorum ...

Amir teneke özel aksesuarlarımızı koyabilmemiz için bu tatlı kutuları göndermiş teşekkürler...

Seltek harika bir cilt gençleştirme sistemi yollamış bakalım nasıl olacak...

Çekilişle kazandım bu hediyeyi, Ekoz kozmetik harika oda kokuları hazırlamış açtım kullanmaya başladım harika kokuyor bütün odayı kokuttu:))

Ciğeristan tatlı mı tatlı yemek çekleri yollamış bizlere bakalım toplanıp gideceğiz:)

Doğuş çay leziz mi leziz çaylardan oluşan bir paket göndermiş içinde bardağı bile var) kullanmaya başladım bile...

Ahhh ahhh!!! kahvaltı sofralarımız şendiren beşler sucuğa kocaman teşekkürler lezzetler harikaaaa:))

Doa kozmetik muhteşem yağlar ve sabunuyla bizlere doğal temizliği sunmuş teşekkürler...

Ali Göde şalgamları harika bir sunum yollamış tattım lezzet süper...

Otribebe ye teşekkürler bu bebek seti için...Bu benim yiğenime gider...

Kılıç Deniz harika balık ürünlerini yollamış kaya levreği ve alabalık füme muhteşem:)

Esstanbul cilt bakımı davetiyle bizleri çok mutlu etti:)

Çekilişle kazandığım bu paket çok hoşuma gitti Dermo Kozmetik teşekkürler.

Nudo Nudo Nudo kalbimizi fethetti harika bir makarna paketiyle muhteşemdi:))

Ulric De Varens harika parfümler yollamış benim ki biraz şekerimsi çok sevmem ama yine de kullanırım:)

Pakmaya çok sevimli bir paketle bizimleydi...

Aknelerimiz için özel bakım yollayan The magic splash a teşekkürler...

HC Hair Care muhteşemsin daha önce numunelerini kullandığım bu saç maskesinin buyuk boyutunu görmek beni çok mutlu etti...

Gurme 212 bu harika organik hediyeleriyle beni fethetmeyi başardı...Özellikle Enginar sirkesi merakla kullanmayı beklediklerimden.

Chai Art çaya davet etmiş bizleri ee bizlere de gitmek düşer:))

İxora harika bir set yollamış kokusuna bayıldımmmm teşekkürler...
 Raen Raen bu harika gul tonikleirnden sanırım vazgeçemeyeceğim. Üstüne bir de yüz peeling aparati kullandım bile muhteşem:)

Plus canvas ile evde duvarım şenlendi astık harika durdu bu güzel tablo için teşekkürler...

Kahve Dünyası bu harika bonbonları kahve keyiflerimiz için yollamış teşekkürler yaban mersinli muhteşem...

Durbuldum harika bir dosyalık ve takı askılıkları yollamış teşekkürler...

Tarhana baba organik bir tarhana yollamış artık bol bol içeriz :))

Panda dondurma ile ağzımız tatlandı yeni ürünleriyle bizleri tanıştırdığı için teşekkürler...

Bu harika minik orkideler için Sabuncakis e teşekkürler...

Veeeee çekilişle kazandığım bu harika tablet benimmm Kliksa ya kocaman teşekkürler kullanıyorum ve çok memnunum:)))
Etkinliğimize katkıda bulunan sponsorlarımız:

Anne Karınca(Organizasyon sponsorumuz)

Yeni bir hediye yağmurunda buluşmak dileğiyle:)) reçellerim sevgiler...

5 yorum:

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

gulegule kullan kuzum :) cok guzeller bayıldım bende

hayatreceli dedi ki...

Tesekkurler kuzum guzel hediyeler hepsini seve seve kullanacagiz:)))

Pinarla Hayat dedi ki...

Canım kalemine sağlık, tüm paylaşımlarını keyifle takip ediyoruz.
Ürün deneyimlerinide bekleriz.
Öpüyorum...

BNG dedi ki...

Çok şanslıymışsın tableet konusunda! Diğer her şeyde mükemmel :)

hayatreceli dedi ki...

@pinarim urun deneyimlerimde gelecek opuyorum:)
@_tekassk tesekkurler canim:) sevgiler

Blogger tarafından desteklenmektedir.