BLOGGERLARLA HARİKA BİR GARDEN EVENT 2014...

Merhaba reçellerim nasılsınız bakalım, ben acayip yoğun, yorgun ve doluyum bu aralar. Geçtiğimiz cumartesi harika bir etkinliğe katıldım sevgili Pınar ve Nihal'in emekleriyle hazırlanan bir eventti ve ben oradan çok memnun ayrıldım:))

Bizleri harika ağırladılar, renkli bir eventti ve çok güzel sohbetler ettik, arkadaşlıklarımızı pekiştirdik.
Konsept harikaydı, kuş kafesleri eşliğinde harika vakit geçirdik:))
Bu eventleri markalaştırmayı düşündüklerini ilettiler bizlere sahibelerimiz ve çok sevindik her yıl Garden Event etkinliği olacağını bilmek heyecan verici. Umarım diğerlerinde de birlikte olabiliriz:))
Pınar ve Nihal'e bu güzel detaylı event için sonsuz teşekkürler emeklerine sağlık...

Etrafımızda ki güzellikler...


Her zaman ki gibi yaka kartlarımızın güzelliği dikkat çekiciydi... 


Sponsorlarımızın afişlerine bayıldım:)

 Şemsiyelerin tavanından sarkan ponponlara bayıldım:))

sevgili blogger arkadaşlarım hepsinin blog adreslerini aşağıda vereceğim...


Garden Event 2014'ün sahibeleri Pınar ve Nihal...

Türk sinemasının 100.yılı şerefine Engin Çağlar beyefendi de bizimleydi bizlere Türk sinemasının  önemini ve geldiği noktayı anlattı...

Sevgili cilt bakım uzmanı Pervin Bulgak ta bizlerle tecrübelerini paylaştı...

Tabi ki ben :))


Harika bir tablet kazandım hediyemi alırken ayrıntılar sponsor postumda olacak:)


Şımarık hallerimiz:))




Veee katılan bloggerlar..

Organizasyon By Esmer Güzeli & Hüzün Sarısı

Anne Karınca
Bademle Buduk
Beautybysyln
Berry Dew
Emel'in Mutfağı
Gizem'in Saksısı
Hayat Reçeli 
Hayatı Makyajla
Kendinin Ruh Doktoru
Kırık Şemsiye

Küçük Şirin Mutluluklar
La Perm Style
Makyajlı Kareler
Mor Hastası
Serap Tan
Vanilins
Yasemin Kokulu Bir Hayat
Yemek Sohbetleri
Şafağın dünyası
safagindunyasi.blogspot.com

Yeni bir güzellikte buluşmak dileğiyle sevgiler reçellerim...

4 yorum:

Yağmur İpar Yemeksohbetleri dedi ki...

Sizi tanıdığıma ben de memnun oldum. Tekrar görüşmek dileği ile. Sevgiler. :)

bademlebuduk dedi ki...

canım benim ne güzel enerjin var maşallah sana
seni gördüğüme sevindim, sevgiler.

Pinarla Hayat dedi ki...

Katılıp bizlere renk kattığın için teşekkürler canım..
Tabletini güzel günlerde kullanmanı dileriz :)

hayatreceli dedi ki...

@Yagmurcum aynen bende tatlim:)
@Bademim elifim bende cok mutlu oldum seni gordugume tatli hatun:))
@Pinarcim ben tesekkur ederim beni bu guzel evente daavet ettiginiz icin sevgiler:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.