AVON ŞEFFAF LUMINOUS PIRILTILI PUDRA

İyi aksamlar recellerim piril piril bir aksam diliyorum sizlere.
Avonun ideal luminous pudrasindan bahsetmek istiyorum harika bir pudra, ışıl ışıl makyajinizin alt katina son katina goz kapaklariniza surebilirsiniz, romantik bir ışılti katiyor yuzunuze, makyajiniz sadeyse şık gosteriyor, cisil cisil bir makyaj ve yuz icin mutlaka deneyin derim ben, makyajda benim vazgecilmezim oldu onsuz bir makyaj dusunemiyorumm:)) seffaf olmasindan dolayi her cilt rengine ve makyaja rahatlikla uygulaniyor. Özellikle davetlerde ve gecelerde ozel gunlerde harika bir secim, haydi receller piriltili bir kadin olmak icin mutlaka deneyin:))

2 yorum:

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

rengi cok guzelmıs canım :)iyi gunlerde kullan
mimledim seni bu arada :)

hayatreceli dedi ki...

@sevgiler ebrucum tabiki gelirim:))

@biricitcim canım biraz geç oldu ama kocaman öpüyorum seni tatlişkom:))

Blogger tarafından desteklenmektedir.