Reçelimle Birlikte AMWAY ile Tanışın...



Merhaba reçellerim çok çok uzun zaman oldu sizlerden uzak kaldım. Ama bu zaman zarfı içerisinde bende kendimce bir şeyler yaptım bildiğiniz üzere işimden ayrılmıştım yaklaşık 7 ay oldu sonra evde olmak bir süre sonra sıkmaya başladı. Ve bir arkadaşım sayesinde Amway ile tanıştım. İsmini daha önce duymuştum ama ürünlerini hiç kullanmamıştım. Bu kadar güzel ve sağlıklı olduklarını bilseydim çok çok önceleri kullanırdım. Daha sonra farkettim ki bu ürünleri daha indirimli alabilmek için üye olmalıyım. Hem hepinizin olduğu gibi ev ihtiyaçlarımı alıp hemde para kazanabilirdim. Ve arkadaşıma bana sponsor olmasını istedim ve AMWAY e üye oldum.

Çünkü hayatım benim için değerliydi ve artık hayatımda kimyasal ürünleri kullanmak istemiyordum.

Bu sebeple başladım o günden sonra kullandığım her ürününde beni kendine hayran bıraktı AMWAY...
Güzelliğimde, beslenmemde, evimde kısacası her ihtiyacımda organik, sağlıklı ve insan hayatında asla riski olmayan ürünler kullanmaya başladım.
Bunu zamanla çevreme, dostlarıma, arkadaşlarıma ve sevdiklerime anlatmaya başladım çünkü ürünler o kadar güzelki gözümü kırpmadan tavsiye ettim. Böylelikle siparişler almaya başladım. Bir baktım yavaş yavaş para kazanmaya başlamışım ve ürünler o kadar güzelki kullananların bir daha bana dönmesi teşekkür etmesi memnun kalmaları da bana bir okadar da bonus oldu:))

Şimdi çok güzel bir organizasyonun içindeyim. Çok güzel eğitimler alıyorum. İnşallah bu işi büyütmek istiyorum çok kısa bir zaman içinde %9 rozetine ulaştım. Bundan sonra ki hedeflerim bu rozetleri daha da yukarılara çekmek. Çünkü AMWAY emeğinizin karşılığını harika veriyor. müthiş kazançlara ulaşabiliyorsunuz.

Sizlerde mutlaka her ay markete gidiyorsunuz, evinizin ihtiyaçlarını alıyorsunuz. Sevdikleriniz ve kendiniz için bundan 10 yıl sonra her 2 kişiden birinin kanser olma riski olduğunu hepiniz biliyorsunuz. İşte o ihtiyaçları organik ürünlerden almalısınız. Hem sağlıklı yaşayıp hem de para kazanmak istiyorsanız tavsiye ederim.

Şimdi her gün buradan bir AMWAY ürünü tanıtacağım.
Sizlerde ne kadar haklı olduğumu anlayacaksınız...
İlgilenenlere yardımcı olurum.

* Üyelik konusunda İş planını anlatırım 
* O akıllların durduğu kazançların nasıl ulaşılabileceğini detaylı anlatırım. 
* İstanbul'da her semte gelebillirim. 
* Sipariş olarakta her semte getirebilirim. 
* İstanbul dışında kollarımız var ben bile gelebilirim her türlü üye yaparız...

Evinize kendinize güzel bir kazanç istiyorsanız ve bunu kendinizi hiç sıkmadan sadece istediğiniz kadar vakit ayırarak yapmak istiyorsanız bana yazın mail atın...
hayatreceli@gmail.com

Kesinlikle emin olabilirsiniz kimbilir bu sayede bir çok güzel insan sizlerle tanışma fırsatımız olabilir...

Sizde bu büyük organizasyonumuza katılın, kazançları ve o müthiş desteği görün ve hayatı farklı yaşayın..
Evinizden o kötü tahriş edici kimyasal ürünleri atın...

Siz sevgili reçellerime duyurulur...
Ürünleri bekleyin o kadar çok ki detaylarıyla anlatacağım...
ama hangi gruptan başlayacağımı bilmiyorum
güzellik mi?
ev mi ?
beslenmemi? siz karar verin:))

Veeee son birşey ara ara AMWAY ürünlerinden oluşan harika çekilişler yapacağım ....

Hepinizi kucaklıyorum sevgiyle kalın...


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.