ARTISTRY ESSENTİALS NEMLENDİRİCİ SİSTEM CİLT BAKIMI

Merhabalar reçellerim sizlere Amway ürünlerini sırayla tanıtacağımı söylemiştim.
Tek bir sıra ile değil çeşitli kategorilerden sırayla sizlere sunacağım. Bugün cilt bakımından başlamak istedim.
Amwayin bir dünya markası olan ARTISTRY markası dünyada ilk 5'in içinde ARTISTRY ürünleri meyve özlerinden yapılmaktadır. Ürünler o kadar güzel ki müşterilerimden ciltleri üzerindeki farklılığı gördüklerinde bana memnuniyetlerini geri dönüşlerinde sunmaktadırlar:))

Artistry Essentials'ın  dış kaplarının pembe olması sağlıklı bir cilt pembe renkli olur düşüncesinden gelmektedir. Nemlendirici sistem Normal-kuru ciltler için tasarlanmıştır.
Amaç burada kurumayan bir cilt bakımı oluşturmaktır.
Temizleyici - Tonik - nemlendirici krem den oluşan seri içeriğindeki Besleyici 3 kompleksi ile gün boyu nemli bir cilt sağlamaktadır.

Nedir bu Besleyici 3 kompleksi;
Ne yapar;
Sağlıklı cilt görünüşünü desteklemek için tasarlanmış doğal yağ özütlerinin benzersiz bileşimlerini kullanarak cildi doğal elemanlarla yeniler.

Ne içerir;
Nemlendirmeyi eşitleyen ve optimize eden HİNT İNCİRİ
PİRİNÇ KEPEĞİ
Evening Primrose (AKŞAM ÇUHA ÇİÇEĞİ) ile ciltte mükemmel bir nem dengesi sağlanır.

NEMLENDİRİCİ TEMİZLEYİCİ

NEMLENDİRİCİ TONİK

NEMLENDİRİCİ LOSYON


Komple setin fiyatı: 113.82 lira...
Mutlu, huzurlu akşamlar reçellerim sevgiler...

5 yorum:

bademlebuduk dedi ki...

ilk defa gördüm bu ürünleri

hayatreceli dedi ki...

@bademlebutik canım cok eski bir marka tam 54 yıllık ürünlerini reklam aracılığıyla satmadığı için duymamışsındır gerçek meyve özleriyle yapılıyor ve bunu rahatlıkla söyleyebilirim gerçekten harika...:)

film izle dedi ki...

çok de güzel görselleri var, bayıldım :)

hayatreceli dedi ki...

ürünlerde harika film izle:)) sipariş alıyorum canım bilgin olsun:)

Unknown dedi ki...

Ben şuan Bıonem i kullanıyorum. Yüzüm için Mimoza çiçeği özü, Vucudum için isem ayva çiçeği özü. Oldukça memnunum. kokuları ve nemlendirme özellikleri çok güzel

Blogger tarafından desteklenmektedir.