SON GİTTİĞİM FİLMLERİN ANALİZİ...

Son zamanlarda sinemaya pek bir gider oldum, hemen hemen yerli filmlerin hepsine gittim sayılır son gittiğim kelebeğin rüyasını özel olarak analiz yapmıştım zaten şimdi de daha önce gittiklerimin analizini yapacağım reçellerim...

CELAL İLE CEREN

İlk girdiğinde hemen gitmiştim, ama sanat değil de laylaylom filmi olduğunu izleyince anladım. Bol küfürlü, belden aşağı olan bu filmde kadınların birer mal gibi gösterilmesi seks makinesi gibi anlatılması sinirlerime dokundu. Yani kısacası gülmedim değil güldüm ama bu bence sinema sanatı değil, sadece para kazanmak için Türk milletinin ilgi duyduğu konulara üstüne basa basa değinilerek ilgi çekilmesi sağlanmış. Hepsi o..
Beğenmedim...

CEM YILMAZ

Stand up olarak çekilen ve sinemaya aktarılan ve diğer bütün sinema filmlerinden daha çok gişe yapan bir şey çıktı ortaya. Esprisi bol kahkası coşkulu bir sinema izledim. Tipik sıradan bir Cem Yılmaz klasiğiydi işte...
Sinema olarak hayır ama Cem Yılmaz olarak beğendim...

HÜKÜMET KADIN

Demet Akbağ'ın oyunculuğuna diyecek hiç bir şeyim yok. Keyifliydi. Hikayenin gerçek olması da cabası tabi ki, Küfür vardı. Ama güzel esprilerle de bezenmişti. Daha çok şey beklemiştim filmden ama yine de fena değildi. Sadece o güneydoğu şivesi sinir bozucuydu ama zaten hikaye orada geçiyor olmassa olmazıdır mutlaka ...
Fena değildi...

MUTLU AİLE DEFTERİ

Tuncel Kurtiz sevenlerin mutlaka gitmesi gerekir. Oyunculuğu süper. İlker Aksum da harika oynamış gerçekten. Küfürsüz bir film izlemeye değer. Diğer oyuncular da güzeldi. Keyifli, aile bağlarını işleyen komedi diliyle harmanlanmış bir film.
Beğendim..

ROMANTİK KOMEDİ 2

Çok çok keyifle izledim. İnsanın bir an bekar olası geliyor:) kızların kıyafetleri, takıları, erkeklerin görselliği hepsi harikaydı. Belden aşağı yokmuy du tabi ki vardı ama tam düzeyinde. Sonu harika bitti bir kadın olarak bu filmden keyif almayacak kadın yoktur diyorum ve izleyin diyorum..
Beğendim...

Başka filmlerde buluşmak dileğiyle hoşçakalınn:))) iyi geceler...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Romantik Komedi 1'den çok keyif almıştım, sanırım ikincisini de beğeneceğim :)

Cem Yılmaz'ın filmi demek ne kadar doğru olur bilmiyorum, gösterilerinin bir özeti. O yüzden film kategorime girmedi bile. Keyifliydi tartışmasız.

Hükümet Kadın, nedense bana pek bir uzak geldi. Hiç izleyesim gelmiyor.

Mutlu Aile Tablosu'nu olumlu yorumlarını dikkate alarak izlemeye karar verdim.

Celal ile Ceren'i sinemada izlemm ama internette ya da televizyonda izlerim. Ne çok övmeli ne çok yermeli Şahan'ı diye düşünüyorum. Neticede durum komedisi yapıyor ve bize ayna tutuyor.

Yorumlarım için çok teşekkürler, keyifle okudum

hayatreceli dedi ki...

çok merci mor rimelcim sana da iyi seyirler:))

Blogger tarafından desteklenmektedir.