EVİME YENİ CİCİLER:)

Son zamanlarda bloğa pek giremediğimden o kadar fazla post birikti ki anlatamam reçellerim, sıra ile paylaşıyorum. Bu geçen zamanlarda evime yeni ürünler aldım. Tabi kendime de ama şimdi evim için aldığım ürünleri paylaşıcam. İnsan sadece kendine değil evi içinde bir şeyler aldığı zaman çok mutlu oluyor. Evimin her köşesinde yenilikler olması ve yeni şeylerle yaşamak harika bir duygu:))

Emsan dan seramik tencere seti aldım. İinanılmaz bir buluş ayol bu harika bir ürün kampanya var Emsanda kesinlikle almaya karar verirseniz bu üründen alın. Kaliteli ve güvenilir bir marka EMSAN...159 LİRA dört parça...

 Emsan çelik çaydanlık kahvaltı için küçük ihtiyacım vardı aldım. Trakyalı olmamdan dolayı sanırım kırmızı saplıyı tercih ettim:)) 89 LİRA...(Bu arada resim çekerken çeliğe nasılda yansımışım:)

Türk kahvesini çok sevmemden dolayı Türk kahvesi fincanından bir tık büyük fincan arıyordum ama Nescafe fincanı değil ikisinin arası, napayım normal türk kahvesi fincanları bana yetmiyor:)Hem bembeyaz olucaktı hem de biraz büyük en sonunda  Mudo Consepte buldum ve tabii hemen kaptım 6 adet 33 LİRA...


Bu resimin bu postla alakası yok tabi ama paylaşmadan geçemezdim bu güzel çiçekleri kocişim almış bana sümbülü çok severim sağolsun o da her fırsatta buldukça alır getirir. Mis gibi koktu evim...


Bu akşam intikam var haydi izleyen herkese iyi seyirler bakalım...sevgiyle...

8 yorum:

inciÇiçeği dedi ki...

güle güle kullanın çok güzel hepsi,bende seramik tava filan almayı düşünüyorum ama acaba kullanımı nasıl,bir yere çarptığımızda hemen çatlar mı:)) bu arada bende trakyalıyım;)

Unknown dedi ki...

Çok güzeller güle güle kullanın bende emsan kullanıyorum oldukça memnunum çaydanlığın şekli de çok güzel.:)

darkolivee dedi ki...

Recelcim bu ihtiyaclar neden hic bitmiyor: ) gerccekten nefis bir takım gule gule kullan

Gurme Şirine dedi ki...

yeni ciiclerin hayırlı olsun canım...
severek kullan........

Unknown dedi ki...

yeni cicileriniz çok güzel güle güle iyi günlerde kullanın.. blogunuzu çok beğendimm takipteyim.. sevgilerimle..
bende bloguma beklerim...
cigdemdengule.blogspot.com

Yaseminin Mutfağından dedi ki...

Mutfağının cicilerini güle güle kullan bende almak istiyorum bu seramik tabanlı tencere tavalardan.Ayrıca emsan da bir balık tavası var onu almak istiyorum.
Bu tencerelerle pişirilmiş tariflerini bekliyoruz.
Hayırlı cumalar

aysp dedi ki...

bende mimin var cnımm:)

hayatreceli dedi ki...

@inci ciceği hayır asla çatlama olmuyor canım ve harika asla yapıştırmıyor mükemmel kesinlikle tavsiye ederim bu arada demek hemşeriyiz süper:))

@haticeciğim çok teşekkürler:)

@darkolivee canım hiç bitmiyor haklısın ama ev olunca böyle işte hayat devam ettikçe ihtiyaçlarda geliyor:)

@şirinem çok sağol canım:)

@çiğdemcim çok teşekkürler ziyaretine ve beğenine:)

@çok teşekkürler yasemincim inşallah bol bol yaparımda paylaşırım öperim:)

@aycelcem müsait olduğumda inşallah bakabilirim canım çok sağol:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.