HOŞGELDİN YENİ HAYAT...Mutlu Pazarlar:)

Merhaba recellerim, bir kac gundur ayri kaldim ani bir isten cikma kararimla yogun gunler gecirdim. O yuzden kafam da biraz bozuktu tabii icimden hic bisey yapmak gelmedi. 18 senelik firmamdan ayrilmak zor ama seviyesiz ve kalitesiz yeni gelen insanlarla calismak ta imkansizdi benim icin sirketim beni hic bir sekilde magdur etmeden kararima saygi duydu o yuzden mutluyum aldigim karardan da memnunum.
Evet recellerim artik evdeyim biraz kendimi dinleyecegim, sonrasina bakacagiz artik:)

Kendime hosgeldin yeni hayat diyorum.

Hepinize mutlu pazarlar olsun, ilk firsatta gorusmek bulusmak dilegiylee :))


4 yorum:

yemekbiraşk dedi ki...

hayırlısı olsun canım.. az buz zaman da değil hani..
sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

uzun zamandır aynı şeyi düşünüyorum ama tazminatımdan olmamak için bir adım atamıyorum. sizin nasıl oldu? tazminat alabildiniz mi? biraz anlatır mısınız rica etsem.

Sevcan dedi ki...

işten ayrılmanıza üzüldüm ama aramızda daha çok vakit geçireceğinize sevindim :))

hayatreceli dedi ki...

yemekbiraşk canım evet uzun zaman ama buraya kadarmış severek aldım bu kararı ve memnunum:)

ya nasipcim evet bütün haklarımı verdiler beni mağdur etmediler:)

sevcancım evet artık bu işlere daha fazla vakit ayıracağım:)sağolasın ..

Blogger tarafından desteklenmektedir.