HEDİYELERİM GELMİŞ HOŞGELMİŞ:)

Merhaba reçellerim, nasılsınız ben bomba gibiyim bildiğiniz gibi 18 yıllık çalışma hayatımı dün sonladırdım. Şuanda boşlukta gibiyim daha belki de farkına varamadım ama şuan için duygularım evde olmak çok güzelll:))

Yılbaşı vesilesiyle çok sevdiğim arkadaşlarımdan hediyeler aldım. Geçen hafta sonu arkadaşlar bize geldi çok sevdiğim arkadaşım Esra'cım keçe işine başlamış bana da gelirken küçük hediyeler getirmiş.
Kuzenim canım Öznur'umda yılbaşında bana cep telefonumu, paramı, sigaramı aynı anda koyabileceğim çok şirin silikondan bir cüzdan hediye etti. hepsini çok sevdim ve paylaşmak istedim. Artık daha bol, daha sık birlikte olacağız inşallah...


KEÇEDEN KIPKIRMIZI DUVAR SÜSÜ YAPMIŞ ARKADAŞIM..OTURMA ODAM KIRMIZI SİYAH OLDUĞU İÇİN HARİKA DURDU:)




YİNE PEMBE KEÇEDEN ÇİÇEKLERLE SÜSÜLÜ BİR IPHONE KILIFI YAPMIŞ ONUDA ÇOK SEVDİM:)

BU GÜZEL CÜZDANI DA CANIM KUZENİM ÖZNURU'um ALMIŞ BANA ÇOK İŞİME YARADI ÇOOKK:)


Hepinize kocaman sevgiler reçellerim....


6 yorum:

aysp dedi ki...

güzel günlerde kullan cnım:)

hayatreceli dedi ki...

çok teşekkürler canım:))

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

güle güle kullan canım

hayatreceli dedi ki...

nes kayfemm cok teşekkürler:))

Gurme Şirine dedi ki...

canım hepsi çok güzel...
özellikle pembiş cüzdana bayıldım....
en güzel günlerde kullanman dileğiyle canım...

Kelebek Etkisi dedi ki...

Hepsi harika güle güle kullan.
kelebeketkisi39.blogspot.com

Blogger tarafından desteklenmektedir.