REÇELİMİN BAKIM ÇEKİLİŞİ SONUÇLANDI:))

Günaydınlar reçellerim, bir çekilişin daha sonuna geldik. Bütün yorumlarınjzı tek tek okudum hepsi birbirinden değerli benim için inanın. Ama tabi ki sadece birini seçmem gerekiyor. Keşke mümkün olsa da hepinize tek tek hediyeler verebilsem ...



2013 ten beklentiniz nedir?  diye sormuştum size.Sizlerden gelen cevaplara göre cümlelerini en çok sevdiğim MECİG'e veriyorum hediyeleri..

cevabı şöyleydi;

2013 ten gülmenin alışkanlığımız olduğu, yaşam enerjimizin tavan yaptığı, korkularımızın korkusu olduğumuz, tüm olumsuzluklara inat yaşama sevincimizi kaybetmediğimiz yepyeni bir hayat bekliyorum...

Bol bol çekiliş yapacağım bu sene hepinize buradan duyurulur reçellerim:)

çakıl taşları gibi cıvıl cıvıl bir gün diliyorum....

6 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

çıkan arkadaşa hayırlı uğurlu olsun :))

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

kazanan arkadaşı tebrik ediyorum...

Duygu Senyurek dedi ki...

canım güzel yorumun için teşekkürler
şimdiden mutlu yıllar sevgiler=)

hayatreceli dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar kısmet bu sefer o arkadaşa başka sefer başka birine :))

duygucum sana mutlu yıllar:)

Kuzununannesi dedi ki...

tebrıklerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

hayatreceli dedi ki...

öperim sevgiler:))

Blogger tarafından desteklenmektedir.