BUMERANG'tan HEDİYEM:) Bıçkın ve Orta Halli...

İki gün önce twitter da bumerangın #bumeranglayeniyıl hashtagiyle ilgili bir yarışma yapıldı. Bende yazdım tabi kazanalar arasındaydım ismimi görünce çok mutlu oldum:) hemen adres bilgilerimi istediler gönderim ve imzalı kitabım geldi:)

Bu kitabı kazanmamı sağlayan cümlem.
#bumeranglayeniyıl daha güzel, daha çekici, daha verimli, daha yenilikçi olacak...




BIÇKIN VE ORTA HALLİ (İbrahim Yıldırım)

Cinnete tutulmuş ülke... Yay, tokmak ve tabancayla öldürülen Alevi hallaç... Sünni geleneklere göre tuhaf cenaze töreni... 'Tüyler ürpertici cinayet'in izini süren meraklı Ömer ve -katil olduğu söylenen- Edip arasında yaşanan med cezir..

Bir yüzü günlük, öbür yüzü roman (ya da hatıralar) olan defter, bir tür tutanaktır: Cinnetin ve cinayetin tutanağı! 'Pica ve Elit' bu tuhaf karmaşa içinde kendi cinnetlerini yaşarlar...

Ömer için cinnetin/cinayetin izini sürmek, kendini bulmaya çalışmaktır. Bu meraklı yolculuk sırasında yazı göçebeleşir, dil kayar, sonuç: eklü ve tennic!

İbrahim Yıldırım, anlatının yeni olanaklarını kullanarak alışılmadık bir yapı kuruyor.
 
Bumeranga tekrar teşekkür eder kendime de keyifli okumalar dilerim:)))

12 yorum:

Adsız dedi ki...

yaa açıklamasından çok etkilendim Nesrin Ablacımm! tebrik ederim ben de seni, keyifli okumalar! Okuduktan sonra yorumla hemen lütfen.. Ya da kitabı bana postala =) öptüm kocaman!

hayatreceli dedi ki...

tamam sedim okuyunca hemen paylaşıcam:))

birincisin dedi ki...

Tebrik ediyorum.Keyifli okumalar canım,sevgiler:)

Adsız dedi ki...

tepriklerr tepriklerrr;)
güle güle kullan..

hayatreceli dedi ki...

@birincim çok teşekkürşer canım:))

@cicileydim çok merci öperim canım:)

Gurme Şirine dedi ki...

hayırlı olsun canım...
iyi okumalar...

hayırlı cumalar diliyorum...

hayatreceli dedi ki...

saol canım şirinemm saolasın sana da hayırlı cumalarr:)

Kuzununannesi dedi ki...

canımm ne guzelllll mıs gıbı okumalar dılıyorum

CEPAYNASI dedi ki...

bu şans 2013'de de devam etsin,
2013 beklediğin her şeyin gerçekleştiği bir yıl olsun dilerim:)

hayatreceli dedi ki...

@kokoşum canım çok teşekkürler tatlım :))

@cepaynası aminnn hepimizin öyle olsun:)

Unknown dedi ki...

tebrik ederim canım
iyi okumalar dilerim
yeni yılda da şansının böyle devam etmesi dileğiyle
kal sağlıcakla...

hayatreceli dedi ki...

@tombul tarifler canım amin cümlemizin sansı acık olsun yeni yılda:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.