MİDYAT!!! MARDİN’e SIRDAŞLIK YAPAN

Merhaba reçellerim günaydınlar olsun hepinize…
Bugün gezi postumuzun devamı MİDYAT tan sevgilerlerle..:)
Ahh ahh nice aşklar yaşanmıştır, nice sevdalar kavuşamamıştır dedim kendime,  buralarda farklı dinlerin bir arada olması bunu hatırlattı oralarda gezerken. Midyat’a adım attığım ilk andan itibaren o kadar samimi ve sıcak geldi ki ben Midyat’ı çok sevdim. Özellikle gümüşü işleyen ellere hayran kaldım. Ogün orada Midyat’ın en ünlü lokantasına gittik yemeğe ve et yedik tabiî ki bütün güneydoğuda olduğu gibi..:) Bir gün Diyarbakır da sebze sordum adam bön bön baktı suratıma one ki abla dedi haha:) pek sebzeyle araları yok her yer et…
Göğe yükselen kilise çanları ve camilerinden çıkan Allahu Ekber sesleriyle  insanların bir arada kardeşçesine yaşadıkları yer Midyat…
MARDİN SOKAKLARI BÖYLE DAR VE ÇOK GÜZEL DOLAŞIRKEN ÇOK KEYİF ALDIM BEN..










SILA DİZİSİNİN ÇEKİLDİĞİ KONAK ŞİMDİLERDE ZİYARETE AÇILMIŞ HARİKA BİR KONAK ÖRNEK BİR EV GÖRMÜŞ OLDUK:)


KONAĞIN BALKONUNDAN

 

KONAĞIN İÇİ



KONAĞIN TERASI






GECE ÇÖKER BİR GÜNEŞ VURUR ÇANLARIMA ...


MİDYAT ÇOCUKLARI AYAKLARI ÇIPLAK KOCAMAN GÖZLERİYLE BİZE BAKAN...





MİDYATTA SÜRYANİLERİN BİNBİR EMEKLE YAPTIKLARI TELKARİ GÜMÜŞLER BU RESİMLERİ KENDİME GÜMÜŞ TAKIM ALDIĞIM YERDE ÇEKTİK. BENİM TAKIM YOK RESİMLERDE AMA BUNLARI YAPAN VE SATAN SÜRYANİ KARDEŞLERİMİZLE O KADAR GÜZEL SOHBETLER YAPTIK Kİ YEMEĞİ YİYECEĞİMİZ LOKANTAYIDA ONLAR TAVSİYE ETTİLER.





Bir dahaki gezi postuna kadar nerede olmak istiyorsanız hep orada kalın der ve hepinizi öperim reçelişkolarımm :))

29 yorum:

mamba dedi ki...

vayy be güzel yermiş gerçektenn:) bu güzel gezi fikri için teşekkürler cicim:)

...SEDA... dedi ki...

çok güzel gözüküyor..benim de en çok merak ettiğim yerlerden biridir..
güzel paylaşım olmuş..
teşekkürler reçelcim..

Adsız dedi ki...

çok güzel gerçekten.. çok imrendim sana. ne de güzel yermiş.

NoNo dedi ki...

Yanii Reçelim yine yaptın yapacağını.. Süpersin hatun insan.. :)
Takılara bayıldım. Çocukların ifadeleri de çok sıcak ve içten... Orası ayrı bir medeniyet ayrı bir kültür..:)
Bol bol gezmeler Reçelişkomaaa
Öpüyorum canım

Followupfashion dedi ki...

Yapılar gerçekten büyüleyici.Gezi postlarını hep keyif alarak inceliyorum,paylaştığın için teşekkürler;)

modafobik dedi ki...

Offf fotoğraflar müthiş, kıskandım valla!! En çok gitmek isteyip de gidemediğim ye :/ Ama listenin başında :) bu fotoğraflardan sonra yakındır yolculuk

pembe kekik dedi ki...

Harika fotoğraflar. Henüz görmedim. Telkarilerden bir arkadaşım getirmişti.Ben de Beypazarı'ndan almıştım. Taş binalar muhteşem.Her şey çok güzel.Sevgiler.

birincisin dedi ki...

Konağın mimarisi muhteşem,takılar yine öyle..Sokaklar ne kadar temiz..Gezi postlarını ilgiyle izliyorum.Sevgilerimle:)

Adsız dedi ki...

teyzemin kızı mardin midyatta görev yapıyor.en kısa zamanda gitmeyi düşünüyorum.heleki bu resimleri gördükten sonra kesin giderim sevgiler iadeye beklerim.

Unknown dedi ki...

Aman allahım ya ,yapılar çok güzel...Gizemli demiştim ya oldukça da etkileyici ,ama o konağa bayıldım.Akşam yıldızları izleyerek ne de güzel uyunur orda :)Takılar da harika görünüyor ;)Seninle gezmek çok keyifli bebeğim <3

GüzelGül dedi ki...

ne güzel kareler bunlar hayranlikla baktim canim

Mein Blog/Blogum

Unknown dedi ki...

Offf ama bende birgün görebilecekmiyim bu yerleri..
Fotoğraflara bakmaya doyamadım canım..
Sevgiler.

Nerwen dedi ki...

oralara hiç gitmedim ama her giden beğenerek geliyor, bir büyüsü var anlaşılan :) takılar çok şıkmış :)

hayatreceli dedi ki...

@mambacım ne demek her zaman:)

@seda, esotron, modafobik umarım sizlerde gidersiniz bu büyülü yere:)

@nonocum saol canım tatlım napalım işte geziyoruz elimizden geldiğince bende paylaşıyorum:)

@pembe kekik, birincisin tatlılarım beğendiğine çok ama çok sevindim:)

@süslümmmmmmmm saol canım bende sizlerle paylaşmayı çok seviyorummm:)

@güzelgülcüm, benimdünyacım reçellerim çok teşekkürler

@hayatcafeciğim inşallah gidersin buraların tadını alırsın bitanemm

@nerwen kesinlikle öyle emin ol sende gidersen ne demek istediğimi anlıcaksın:))

canım reçellerim hepinize sevgiler...

zeynep dedi ki...

Konaklar , kocaman teraslar , daracık sokaklar , masal gibi bir yer , fotografları da çok beğendim , teşekkürler.

hayatreceli dedi ki...

zeynepçim çok teşekkkürler canımm:)
sevgiler canım

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

Çok güzel paylaşımlar hayatım gezdim gördüm teşekkürler canım.

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

ankara da şu anda kar yağıyor ve ben mardin resimleriyle ısındım:) görüntüler harika bakarken zevk aldım sevgilerimle...

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

ne güzel fotoğraflar gitmiş gibi oldum valla çok farklı bir düzen binalar falan

Adsız dedi ki...

kesinlikle bende gitmek istiyorum :)

Zelis dedi ki...

Allahim o sokaklar o evler..masal gibi....
tesekkürler recelim bol bol resimledigin icin...sayende gitmis kadar olduk:)sen hep gez olur mu?
burde o gümüsler off yani off:)

Minik Kelebek Fısıldıyor... dedi ki...

Böyle yerler görmüş olmak ne hoştur kimbilir...
Bende gezmek istiyorum böyle il illl :)
Teşekkürler resimler için.
Ne iyi etmişsin gitmişsin, gezmişsin. Bizi de düşünüp resimlemiş, yayınlamışsın :)

Sevgilerimle...

Modagrafya dedi ki...

O eşsiz mimariyi fotoğrafların o kadar güzel yansıtıyor ki gitmiş kaadar oluyorum ama gidip görmek bambaşka tabii:) Süryanilerin takıalrına özellikle o yüzüğe bayıldım. Bunlar az bilinen kültürel güzellikler keşke daha iyi tanıyabilseydik, ve keşke daha iyi tanıtabilseydik.

Peritozu dedi ki...

Fotoğrafların her birine bakarken derin derin iç geçirdim… Ne güzel olurdu o sokaklarda gezmek bahar geldiğinde…

hayatreceli dedi ki...

@birkaselezzet canım çok teşekkürler

@şehrinaz canım ısınmaya devam o zaman:)

@sonsuzdekorasyon evet bende çok beğenmiştim canım o düzeni

@modakulisi inşallah gidersin canım..

@zeliş şu hayatta en güzel şey gezmek görmek canım çok sağol:9

@minikkelebek tabiki yaparsın o kadar zor değil birgün seninde resimlerine bakarız inşallah.

@modagrafyam saol canım çok güzel yerler herkes görsün, evet takılara bende bittim hepsini alamayacağımdan kendime göre aldım tabiki:)

@peritozu evet yazın çok güzeldi baharda da eminim harika lur hatta daha da güzel olur serin serin ılık ılık:))

hepinize sevgiler reçellerim...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

güzel ülkemin her yerini karış karış gezmek istiyorum.ufak tefek gezilerimiz oluyor çok şükür.
Mardin'de görmek istediğim yerlerdendi. Sayende gidemesek de görmüş olduk :)

Modamla dedi ki...

MİDYAT Midyat gerçekten çok güzel bir yermiş, sayenizde görmüş olduk. Paylaşımlar için gerçekten kendi adıma teşekkür etmek istiyorum.

Gümüşlere, özellikle telkarilere hayran kaldım. Usta ellerden çıkmış belli.
http://www.modamla.com/

Bc dedi ki...

umarım bir gün görmek kısmet olur ama sayende biraz merakım giderildi. çok güzel bir doku cok guzel hikaye tadında fotograflar
ellerine saglık =)

http://milkystyle.blogspot.com/2011/09/elie-saab-kostumleri-diana-kruger-ve.html

hayatreceli dedi ki...

papatyamm, modamlam gezdiğim gördüğüm yerleri herkes görsün istiyorum işte çok keyif alıyorum:)))

bc ziyaretine teşekkürler inşallah herkes gider görür:))

Blogger tarafından desteklenmektedir.