GÜNEŞ BİR AŞKTIR NEMRUT’TA

Günaydın reçellerim nasılsınız bugün bakalım, hava soğuk ama aydınlık biraz üşüsekte yine de kışın güzelliğini içimizde hissetmeye devammmmmmmm…
Pazar günü İstanbu’a kar geliyormuş haydi hayırlısı bakalım:)
Daha önce size eşimle hemen hemen  bütün Türkiye’yi gezdiğimizi söylemiştim. Bu gezi postlarını mümkün olduğunca yayınlayacağım. Biz eşimle kendi arabamızla bol bolgezdik eşim turları sevmiyor o yüzden biz de rahat rahat arabamızla dolaşıyoruz şimdiye kadar ki rekorumuz 5150 km ileride bunu kırabilir miyiz? bilmiyoruz inşallah bakalım göreceğiz:)
Bugün 2010 senesinde Doğu – Güneydoğu turumuzda uğradığımız bir nokta olan Adıyaman Nemrut dağını anlatacağım;
2150 mt de kurulmuş bir medeniyet, ihtişamı siz oraya ayak basar basmaz sizi selamlıyor hoş geldin der gibi ve boyları 10 mt yi bulan heykeller size göğü dele dele selam veriyor.
Bir noktasına kadar arabayla çıkılan, bir noktadan sonra tırmanarak çıkılan (tabi canınız çıkıyor) Nemrut’ta güneşin doğuşu ve batışı alkışlarla şölen gibi karşılanıyor. Biz oraya vardığımızda güneşin batışına çıktık o kadar güzeldi ki bırakamadık ve doğuşuna da kalmak istedik ve dağa 10km uzaklıkta Karadut köyünde şirinmi şirin bir köy evinde konakladık.
BATIŞA ÇIKARKEN VE BATIŞI BEKLERKEN










VEEE GÜNEŞ BATARKEN DENİZİN İÇİNE GİRER GİBİ O KADAR YAKINIZ Kİ...


 

GECE KARADUT KÖYÜNDE KONAKLADIĞIMIZ EV...



SABAH MİSAFİRİMİZİN DOĞUŞUNU BEKLERKEN...
SAAT:04:55 HAVA 2150 MT DE NASIL BUZ OLUR DÜŞÜNÜN MEVSİM AĞUSTOS:)
O KADAR KALABALIK Kİ İYİKİ KALMIŞIK DİYORUZ...



VEEE GELEN MİSAFİR O GÖRÜNDÜĞÜ ANDA ELİNİZİ UZATSANIZ TUTACAK GİBİSİNİZ SANKİ BİR DENİZ VE DENİZİN İÇİNDEN ÇIKAN İNCİ TANESİ GİBİ..İŞTE O ANDA ISLIKLAR ALKIŞLAR KOPTU GİTTİ...





GÜNEŞİN DOĞDUKTA SONRA HEYKELLERE YANSIMASI



SABAH DÖNÜŞTE KÖY EVİNİN SAHİBİ SAĞOLSUN BİZE MÜKEMMEL BİR KÖY KAHVALTISI HAZIRLAMIŞTI Bİ GÜZEL YEDİK:)) EE MALUM O GÜN YOLUMUZ UZUN BİR SÜRÜ YER VAR DAHA GEZECEĞİMİZ...



İşte böyle reçellerim bri daha ki gezi postunda buluşmak üzere hoşçakalınnnn kocaman sevgiler:)

31 yorum:

Kiymet dedi ki...

orda olmak isterdim, gunese bayildimmmm
Ne guzel gezmeyi cok sevmeniz:) Iyikide bizimle paylasiyorsun, turkiyemin her bir kosesi cennettt
Sevgilerimle!
Kiymet

NoNo dedi ki...

Manzara,ortam harika.Siz de harikasınız. Gezen, gezmeyi seven ve hakkını veren insanlara bayılıyorummm.. Kimseye söyleme sana da bayılıyorum:P
Öpüyorum canım Daha bir sürü yerler gezmeniz ve bizimle paylaşman dileğiyle
Sevgiler.

HerbiRenk dedi ki...

ben de istiyorum nemrutu görmek:) teşekkürler paylaşımınla o zevki tattım:)

Followupfashion dedi ki...

Harika fotoğraflar,günbatımı zaten çook güzel ve çok güzel yakalamışsınız kareleri;)

Nini Nileud dedi ki...

olağanüstü! öyle çok istiyoru ki ben de oraya gitmeyi..

hele o gün batımı...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Ne kadar hoş resimler Reçelim,hep görmek istediğim bir yer burası.Günün güzel geçsin reçelim.

Peritozu dedi ki...

Dünyanın en güzel yerlerinden biri Nemrut… Güneşinin ışığı buralara kadar geldi sanki :)

birincisin dedi ki...

Çok yakın bir bölgede oturmamıza rağmen güneydoğu'ya hiç gitmedik ama senin bu postunla gezilecek yerler arasında ilk sıraya koyuyorum..Mardin evlerini de çok merak ediyordum aklımızdaydı hep bakalım..nasip..:)Şahane resimler..Bol keyifli,gezmeli günler dilerim reçelim..:)

Meyra dedi ki...

Nemrutta başkadır güneşin doğuşunu ve batımı görmek:)
sizi çok sevdim güzel çift ne güzel geziyormuşsunuz öyle 5000km falan süpersiniz;)
reçel tadında hafta sonun olsun;)

Fido dedi ki...

tek kelimeyle muhteşem!!nasıl büyülü birşeydir bu,o kadar çok istiyorum ki Nemrut'ta Güneş'in doğuşunu izlemeyi..fotoğraflar da harika olmuş :)
çok güzel bir hafta sonun olsun :)

Kuzununannesi dedi ki...

Önce masallah nazar değmesin size sonra ne harika ya bayılmamak mümkün değil bizim gibiaceraperestsinizzz cok sevdim

Unknown dedi ki...

Bayıldım bu fotoğraflara,o güneşim doğuşunu izlemek için neler verirdim bir bilsen..
Belki birgün kısmet olur oraları görmek..
Sevgiler canım..

hayatreceli dedi ki...

canlarım, ciğerlerim, reçellerim inanın gezmek kadar güzeli yok. Her yerde başka bir tat, başka bir renk var emin olun. Gidemeyenler inşallah kısmet olur da giderler mutlaka görülmesi gereken yerlerden bir tanesi canikolarım..Türkiyemizi burada çok paylaşıcam bol bol beraber izleriz..hepinizi çok öpüyorumm mutlu hafta sonları :)))

NİNO dedi ki...

Çok ama çok görmek istedigim bir yer..İstemekte de haklı olduğumu bu posttan anladım...:))

Sevgiler Nino
http://ninostudio.blogspot.com/

balböcükleri dedi ki...

ne güzel fotolar orda olmak varmış.

Unknown dedi ki...

Ben de gittim NemrutA ve güneşin batışını değil ama doğuşunu izleme fırsatım olmuştu.
Ama çoook uzun seneler evvel 15 16 sene önce ve böyle güzel fotolarım yok malesef...
Çok güzel bir paylaşım olmuş,ellerine sağlık,sevgiler :)

Ben Kızımın Delisiyim dedi ki...

Tek kelımeyle muhteşem pek heves ettim iki çocukla tırmanabilir miyim acep;)

hayatreceli dedi ki...

reçellerim inşallah sizlerde gidersiniz zaten gidince nasıl birşey olduğunu göreceksiniz:))

özgürcüğüm ne mutlu sana ne güzel görmüşsün sende:) olsun sende bu fotolarla anılarını tazele:)

benkızımındelisiyim canımcım iki çocukla evet demek isterdim ama tırmanma o kadar yorucu ki bence çocukları bırak kaçç:)))öyle çık :)


sevgiler hepinize:)

pembe kekik dedi ki...

Bayılırım gezmeye,yeni yerler görmeğe.Tadını çıkarırım.Güneşin batışı da doğuşu da bir ayrı güzel.Çok güzel anlatmışsın.Sevgiler.

Modagrafya dedi ki...

Tek kelimeyle müthiş bir gezi olmuş, özellikle güneşli fotoğraflara bayıldım, oraların ne kadar güzel olduğunu hep duyuyordum zaten. Bu güzel paylaşımın için emeğine sağlık, sevgiler.

Unknown dedi ki...

Ahh ahh içim açıldı bu postla :)Temiz hava gibisi var mı .Bu günlerde hava soğuk diye eve tıkılınca bunalıyor insan.Çok eğlenceli bir yazı olmuş :) <3

Adsız dedi ki...

bu yaz sırf Nemrut'a çıkmak için bir gezi yaptım ama bir türlü kısmet olmadı, planlamadığım yerleri gördüm ama oraya çıkamadım. Bence gittiğiniz için çok şanslısınız. resimler de harika..

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

gidip görmüş gibi oldum nasıl güzel anlatmışsın resimlerde harika:)

PINKY FASHION dedi ki...

güneşin batışı izlenmeye değer gerçekten, doğuya hiç gitmedim ama Nemrut ve Sanlıurfa Göbeklitepe görmek istediğim yerlerden

Adsız dedi ki...

tatlımmm ne güzel bir gezi reçel tatlımmm :) Urfa'ya da gell bekleriiiiim ;)

rebeltakipte dedi ki...

Ne güzel bir paylaşım olmuş,fotoğraflar çok güzel,merakla bekliyorum gelecek postları :)

Duygu Senyurek dedi ki...

Harika manzara cok sanslisin benim esimde acemiligini orda yapmis :) ben hic gitmedim cokda istyrm. İns birgun:) blogunu yeni kesfettim birazdan uyeyim bende beklerim:) sevgiler
khaleesistyle.blogpot.com

hayatreceli dedi ki...

canım reçellerim daha çok gezi postları paylaşacağız burda inşallahh benim gibi bir gezme manyağıyla daha çokk başınız ağrıyacak:))

öperim hepinizi:))

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Bırak Nemrut'taki gün doğumu ve batımını hangimiz, kaçımız bu güzelliğe kaç kere şahit olabiliyoruz ki:-(( Aslında hayat telaşından azıcık sıyrılıp, bir kaç saat erken kalkabilsem ve bu güzelliği keşke ben de yakalayabilsem.Bu gezi postlarının devamını bekliyorum Reçelcanım.Sevgiler...

ihlamurcum dedi ki...

Bende Nemrutu çok görmek istiyorum, çok şanslısınız.Umarım en kısa sürede bende bu güzellikleri görürüm.
sevgiler ve iyi gezmeler

essu dedi ki...

reçelim cok güzel bi gezi olmus :) ah ne güzel yerler ♥ insallah bizede kısmet olur ♥ harika fotolar günesin dogusu ne kadar güzel bayıldım içim garip oldu ♥

Blogger tarafından desteklenmektedir.