Mimlenmek GÜZEL ŞEY MİŞ:))

Sevgili blogdaşım http://pembegonlumsende.blogspot.com beni mimlemiş ee bizede bu mime cevap vermek düşüyor..

Hakkımda ki 7 gerçek ile ilgili bir çok şey var ama hangileri ilk 7 ye girer diye 2 gündür düşünüyorum:)

Sıralamak gerekirse TOP 7 başlasın haha:)

1- Acayip pozitifimdir. Olumsuzluklara karşı, kötülüklere karşı hep bir olumlu taraf düşünmeye çalışırım. Bazen kendime bu huyumdan dolayı gıcık oluyorum, suratıma suratıma vurasım geliyor. Ama yinede her şeye rağmen pozitiflik güzel şey beee..


2- İnanılmaz düzeni severim öyle dağınık eşyalara, savrulmuş tabaklara tahammülüm yoktur. Ama eğer bunalmışsam stres altındaysam dökülen döküldüğü yerde kalır o da ayrı mesele…


3- Duygusalımdır hiçbir kimsenin ağlayamayacağı bir dizi sahnesine ben ağlarım hemde kendimi kaptırarak, yaşlar süzülür süzülür ne zaman ki mutfağa peçete almaya giderim dönüşte birden ağlamam kesilir sinir olurum…


4- Güzelliğime çok düşkünümdür öyle uymayan aman giyeyim gitsin durumları hiiiççç bana göre değildir. Geceleri ve gündüzleri kremlerimi aksatmadan kullanır, mutlaka hiç yapamasam da yüzümde rimel ve allığım hep vardır...

5- Oynamayı çok severim bir Trakyalı olaraktan roman havasında elime su dökülemez, ben dökerim diyen olursa buyurun kapışmaya… kendi kendime şarkılar söylerim beni duyanlar sesimin güzellğinden bahsederler umarım kırılmayım diye demiyorlardır…:)


6- Şapka, eldiven ve şal manyağımdır..evimde bir dükkan açacak kadar hepsinden mevcuttur bir gün işsiz kalırsam iyi fikir ayol, düşünebilirim aslında..:)

7- Vee bir sebze manyağıyımdır. Kolayını bulsam yerdeki çimenleri yerim..:)

İşte bu kaa sevgili reçellerim, bir başka mim de buluşmak üzere sevginin rüzgarı üzerinizde olsun :))

Bende geleneği bozmuyorum balböcüklerini ve otuzundansonra yı mimliyorum:)
haydi kolay gele...

21 yorum:

otuzundansonra dedi ki...

bence şimdiden kullanmadıklarını satmaya başla ,hehe,sevgiler

Unknown dedi ki...

Canım zevkle okudum mim cevaplarını..
Sevgiler.
Kocaman öpüyorum.

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Birgün şal, eldiven ve şapka koleksiyonlarından bazılarını blogunda görmek isterim ben şahsen:-)) Ben biliyorum senin o oyum takıntılarını, düzen hastalıklarını:-)) Çok keyifli bir Mim olmuş.

hayatreceli dedi ki...

otuzundansonra cığım valla kıyamam kullanmadığım hiç yok ki:) hepsi benim çocuklarım haha:)

hayatcafe ciğim saol canım benim bende seni öptüm:)

papişim canım arkadaşım olur tabi hemde zevkle paylaşırım:)

sevgiler:)

rebeltakipte dedi ki...

eğlenceli bir mim olmuş :)

birincisin dedi ki...

cevaplar süper:)bu arada ziyaretçi patlaması yaşıyorsun galiba maşallah:))sevgiler...

siboş dedi ki...

ben varım. gelince kapışalım hahahahh::)

GüzelGül dedi ki...

:))) keyifle okudum vallahi

Mein Blog/Blogum

hayatreceli dedi ki...

rebel takipte canım çok saol:)
birincisin canım valla bilemiyorum ki bütün ziyaret edenler saolsun:)
siboş bekliyorum gelnce haber ver:))
guzelgul canımm çok merci:)

hepinizi kucaklıyorum:)

sevgiler...

Followupfashion dedi ki...

Pozitif olman ne güzel,keşke ben de hep öyle olsam=)

tuuubalicious dedi ki...

hehhee
süper birsey olmus

almanyadan slm

balböcükleri dedi ki...

buluşak oynayak döktürek madem oynamayı seviyon.bende çok pis halay çekrim tey tey tey:))

hayatreceli dedi ki...

followupfashion canım insanın kendi elindedir insan isterse herşey olur:)

tubalicious canım teşekkür ederim:)

balböücüğüm bana uyar buluşak valla öpüyorum:)

sevgiler..

Tazekahve dedi ki...

izleyicin oldum bile anında ;)) Hoş paylaşımlar olsun canımcım :))

!! HASKUMAS !! dedi ki...

Öncelikle bloğuma hoş geldin bende iadeyi ziyarete geldim bloğunu çok beğendim
sevgiler

hayatreceli dedi ki...

taze kahve
haskumaş
takipleriniz için çok teşekkürler
sevgiler...

Nini Nileud dedi ki...

bugün tam 3 defa okudum bu yazını! 2 defa yorum yazmaya yeltendim fakat göndereceğim an sayfa dondu. sonradan anladım ki pc nin yeniden başlatılması gerekiyordu:)

neyse yazmaya çalıştığım şey masumane bir şekilde: "keşke ben de senin gibi sebze yemeye bu denli düşkün olsam, ne güzel sağlıklı olurdum " yorumuydu:) ayrıca ben de senin gibi duygusalım maalesef, bu yüzden hayat bize çok zor:)

Adsız dedi ki...

hmm reçelim tatlım ne güzel bir insansın sen yahuu :))

hayatreceli dedi ki...

@nini kendini yemeğe zorla derim görüceksin kendini çok hafif hissedeceksin:)sevgiler...

@sed; ahh canım benim sende öylesin öpüyorum:)

sevgiler...

Seda Maç dedi ki...

5 numara hariç hepsi benim içinde geçerli =)

hayatreceli dedi ki...

@rococosh çuğum ne güzel mutlu oldum muck muckk:))

Blogger tarafından desteklenmektedir.