KAHVE KOKUSU



Bir kahve içelim deriz özlediğimiz ya da sohbetini sevdiğimiz insanlara.

“Kahve içmek”“söylerken basit bir cümle gibi dursa da aslında içinde çok şey barındırır.


Sadece biriyle değil tek başımıza da nice kahveler içeriz dostlar. Bazı zamanlarda da kafamızın düşünceli ya da takık olduğu zamanlarda içeriz kahveyi, bizim sırdaşımız, arkadaşımız olur. Her yudumda geçmişten ve gelecekten sorular sorarken, yine parmaklarımızın ucunda bizimle birlikte olur. Ilık ılık gelir kokusu burnumuza her kokladığımızda gözümüzden akan bir damlaya eşlik eder. Bazen de bir sevinci paylaşırken dostlarımızla, dudaklarımızda ki bir gülümsemeye eşlik eder. Uzun zamandır görmediğimiz sevdiklerimizi kucakladığımızda yine yanımızda o vardır.


En sinirli hallerimizde bizi sakinleştirir gelmişine geçmişine söverken kızdıklarımızın, bizim yine en iyi arkadaşımız olur. Hatır gönül belasına uğramadığımız yerlerdedir kimi zaman, bazen bir sokak başındaki bir evde, bazen de yosun kokulu bir denizin kenarında…
Dostluktur onun gerçek adı, buram buram kokarken her içtiğimizde, gözlerimizi kaparken içimize çektiğimiz. Nice sevdaları anlatırken uğruna fallar baktığımız. Tiryakiliktir çoğu zaman içmezsek biz olamadığımız.


Kapalıçarşı sokaklarıdır, yanından geçerken dayanamadığımız, en özel söyleşilerdir bazen tadına doyamadığımız. Sabahlara kadar oturup ta gün ağrırken elimize aldığımız. Bazen en iyi demlenmelerin ardından gelir, sarhoşluğun bize söylettiği son şarkıları onunla noktalarız.


Bir yakamoza denk gelmişsek ve rüzgar bizimleyse daima elimizdedir ve bizi ısıtandır.

Ve en güzel aşkların kaderleri yazılır, ve bu aşklar yine onun kokusuyla teselli bulur.



Kahve kokusu eski dostlarla buluşmak,
Kahve kokusu bir sevgilinin uğruna ağlamaktır.

Kahve kokusu en iyi arkadaş olmak,
Kahve kokusu özlemin hasretin son bulmasıdır.

Kahve kokusu kırık dökük bir cafe de oturmak,
Kahve kokusu en güzel sarhoş olmaktır.

Kahve kokusu denize şarkılar söylemek,
Kahve kokusu en güzel anılar demektir.

Hepimizin en az bir tane böyle anısı yok mudur? acı ve tatlı ne olursa olsun kahve kokusunda hatırlayabileceğimiz dostlarımızın, sevdiklerimizin olması ne güzel değil mi? Her birinizin bugün bunları düşüneceğini biliyorum. Şimdi en yakınınızda olan sevdiğiniz biriyle haydi kahve içmeye…….
Unutmayın bir kahvenin hatırı kırk yıl değil ömür tükenene kadardır. Bugün bir güzellik yapın ve dostlarınızla bir kahve için ve anılarınıza yenisini ekleyin.

Missss kahve kokulu günler dileğiyle:)

18 yorum:

Unknown dedi ki...

sizede...

hayatreceli dedi ki...

çok teşekkürler:)

Mutlu Eller dedi ki...

Yazınızı okurken kokusu burnuma geldi. İlk fotoğraftaki köpüklü kahve iştah açıcı duruyor. Yazdıklarınıza katılmamak mümkün değil. Kahve kültürünü çok seviyorum zaten.

hayatreceli dedi ki...

çok sevindim beğendiğinize hep öyle değilmidir anılar dostluklar hep kahve kokusundadır. Benim gibi kahve delisi biri için az bile yazdım :))) sevgilerle:)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Seninle bir fincan kahve içmeyi çoook özledim canım arkadaşım.Sohbet şahane,kahve bahane:-)) Öpüyorum.Yine çok güzel bir yazı yazmışsın.

hayatreceli dedi ki...

ahh canım arkadaşım bende çok özledim yıllar oldu özlemler hep bizimle birgün inşallahh o sohbetleri tekrarlarız :))

PINKY FASHION dedi ki...

bloğun hayırlı olsun ;)

hayatreceli dedi ki...

çok teşekkür ederim pinky daha yolun başındayım inşallah çok yol yürüyeceğim:) sizlerin desteğiyle tekrar teşekkürler:)

GüzelGül dedi ki...

uff bol köpüklü kahveye hayir demem :) izleyicinim artik :)

Mein Blog/Blogum

hayatreceli dedi ki...

afiyet olsun teşekkürler:)

hayatreceli dedi ki...

bende senin izleyicindim zaten:))

hayatreceli dedi ki...

anketime katılın hanımlar:))

papatya dedi ki...

Harika bir yazi olmus. Tam bir kahve tutkunuyum ben de.
Ama malesef her yil getirdigim kahve ile yetinmek zorundayim burada (Kenya)
Iki kutu Mehmet Efendim kaldi ve ben de stres simdiden basladi.

Burada da var ama bizim mis kokulu Turk kahvemiz gibi degil malesef.

Izleniyorsun artik haberin olsun :)

Sevgiler.

hayatreceli dedi ki...

@papatya; insan gurbette daha farklı olur değil mi, o kahvenin gözünün içine bakarsın bitmesin diye duygularını anlıyorum..sende ne yap biliyor musun? hem Türkiye yi ziyaret et hemde kahve stoğunu tamamla:))

izleyicim olduğun için de ayrıca çok teşekkürler...sevgiler...

Hayal Kahvem dedi ki...

Hımm... Gecikmeli de olsa, kahve kokusu geldi burnuma:))Hımmm! Nefis:))

Sinejan dedi ki...

Pek severim, bir kare çikolata, bir dost sohbeti ama elimden gelmez :)

hayatreceli dedi ki...

off süper kahve ve dostluk değeri paha biçilemez:)
sevgiler..

Fulya Süzen dedi ki...

Merhabalar,
Elinize ve yüreğinize sağlık:))
Kahve deyince durur her şey bende... Bayılırım.
Bu arada sayfanızı inceledim, Ben de sayfama beklerim siz de katılırsanız çok mutlu olurum...
fulyapimlezzetler.blogspot.com
Sevgiler...

Blogger tarafından desteklenmektedir.