Dermokozmetika ile Keyifli Alışverişler


Merhabalar sevgiler ve saygılar biz kadınların hiç vazgeçemediği tek şey alışveriş. Ama tabi ki dermokozmetik ürünleri alışverişi en çok tercih edilenler arasında, bir çoğumuz güvenilir bir site, güvenilir ürünler arıyoruz paramızın karşılığını almak istiyoruz. İşte bu sebeple sizlere harika bir siteden bahsetmek istiyorum belki bazılarınız alışveriş yapmıştır bile ama ben anlatmak istiyorum.

www.dermokozmetika.com bir çok markanın buluşma noktası, ihtiyaçlarımızın çoğuna cevap verebilecek, kaliteli, güvenilir alışveriş istiyorsanız buraya bir uğramalısınız. Bir çok dermokozmetik markasını bünyesinde barından bunun yanısıra dünya markaları olan parfümler, saç bakım, sağlık medical, ağız bakımı, anne -bebek, makyaj ve güneş ürünleri  gibi bir çok kategoriye yer vermiş bir site.


Vichy idealia göz kremiyle tanıştım ben bu siteyle kremim sorunsuz geldi ve kullanmaya başladım biraz sizlere bu kremden bahsetmek istiyorum. 

Krem yumuşak renkli bir kıvamda ucunda sürme aparatı var kolay sürülüyor ve cilt hemen emiyor.
Göz bölgesinde makyaja ihtiyaç duyulmadan tek ürünle ideal bir göz görünümüne kavuşmayı sağlama özelliği var. aydınlatması harika ve koyu halka sorunu yaşayanlar için ideal bir krem. Yaklaşık 7 gündür kullanıyorum ve göz çevremdeki yumuşaklık ve aydınlık farkedilmeye başladı.

Site de sürekli kampanyalar yapılıyor, marka bünyesinde bir alana bir bedava, şampuan alana saç kremi indirimli gibi bir çok kampanyaya denk gelebilirsiniz. Böylelikle ihtiyaçlarınızı kolayca ekonomik bir şekilde giderebilirsiniz. Benden söylemesi...

2 yorum:

Kozmetik Psikolojisi dedi ki...

vichy normaderm kullanmıştım seneler evvel ama bu göz kremini daha çok merak ettim :)

hayat reçeli dedi ki...

evet tatlım güzel bir krem severek kullanıyorum.

Blogger tarafından desteklenmektedir.