Vissmate Konsantre Çamaşır Suları

Merhaba reçellerim haftanın ortasına geldik. Geçtiğimiz hafta da bana yeni bir ürün olan Vissmate çamaşır suları geldi. Temizlikte iddialı olan ve daha önce denediklerinizi unutun sloganı altında merakla evimde kullandım. Özellikle astım hastalarının da kullanabileceği kokusunun insanı boğmadığı bir çamaşır suyu yapmışlar. Sıkıp beklettiğiniz vakit asla ortamı kokusuyla boğmuyor ve temizleyişine hayran kalıyorsunuz.



Bana dört ayrı çeşidi gelmiş. Çam ormanları, Çiçek bahçesi, Limon gücü ve Deniz ferahlığı evin her köşesine koydum ve kullanmaya başladım. Kısacası temizleyişine bayıldım. Şeffaf saydam bir kıvama sahip olan çamaşır suları sıktığınız her yeri tertemiz yapıyor. İster direkt ister sulandırarak kullanabilirsiniz. Ama en güzel özelliği kokusunun sizi boğmaması içeriğinde ki her neyli ise sadece onun kokusunu almanız bu çamaşır sularına ayrı bir güzellik ve değer katıyor.

Ürünlerin her birinin ayrı kg olarak paketleri mevcut. 3 ayrı boyda üretiliyor. Siz ailenizin kalabalıklığına göre tercih edebilirsiniz.


Ürünleri daha yakından incelemek için

İnternette satışını yapan mağazalar var. Hemen araştırıp alabilirsiniz. Temizlik maddelerinin kokusundan rahatsızsanız ve daha güzel ve sağlıklı bir hijyen istiyorsanız bu ürünler tam size göre. 

Başka bir üründe buluşmak dileğiyle sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.