Avene Normal-Karma Ciltler İçin Yüz Temizleme Köpüğü

Merhaba sevgili reçelişkolarım:) Sizlere harika bir temizleme köpüğümden bahsetmek istiyorum. Ben ilk defa kullandım şuanda yarıladım eğer köpüklerden hoşlananlardansanız buna bayılacaksınız. Yumoş yumoş mis gibi köpük hem cildinizi arındırıyor hemde fazla sebumdan uzaklaştırıyor. Cildinizde yağlanma, gözeneklerde tıkanma ve sivilcelenme problemi var ise faydalı olabilir. 
                                      

 Bu köpük bana #renginibul etkinliğinde geldi o günden sonra kullanmaya başladım. Kokusu temizlik kokuyor. Elinize sıktığınız anda köpük köpük yumuşacık bir yıkama deneyimi yaşıyorsunuz. İnsanın o köpüğü yiyesi geliyor:) Ben çok sevdim diğer jelleri köpürtmeye çalışırken bununla uğraşmıyorsunuz zaten kendi köpük çıktığı için kullanımı da kolayınıza geliyor diyebilirim. Bir çok dermo ürünler satan eczane ve sitelerde bulabilirsiniz. 
                            
                                 Cildinizde 3 ayrı şekilde savaşıyor Yatıştırma, temizleme ve arındırma.
Notlar; Avene Cleansing Foam, normal ve karma ciltler için geliştirilmiş cilt temizleme köpüğüdür.
Ciltteki makyajı, kiri ve sebum fazlasını nazik bir şekilde temizler.
Özellikle T bölgesinde fazla sebum oluşumuna karşı çalışır.
Cildi rahatlatarak cilde ferahlık kazandırır.

Başka bir üründe buluşmak dileğiyle sevgiyle kalın...

2 yorum:

Kozmetik Psikolojisi dedi ki...

güzel ürün gerçekten içerik olarak da :)

bademlebuduk dedi ki...

ben de böyle köpük temizleyicilere bayılıyorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.