Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Color&Intense Şampuan ve Color&More Saç Boyası

İyi akşamlar sevgili okuyucularım, geçtiğimiz günlerde Bioblas markasının saç ürünlerini deneme fırsatım oldu. Saçlarını önce boyadım sonra boyalı saçlar için özel tasarlanmiş şampuanını kullandım. Şampuanı yaklaşık 10 gündür kullanıyorum özellikle saçta ki boyayı koruması ve saçları parlatmasını çok sevdim.

Color & More Saç boyası;

Saç boyası içerisinde ki mineral yağ ile saçları kökten uca besliyor. Saçlarımın boyandıktan sonra ışıldayarak parladığını görnmek beni çok mutlu etti. Boyanın içerisine katılan mineral ve vitamin yağı beni en çok cezbeden kısım oldu.

Uygularken;


5 mineral ve vitamin içeren bitkisel yağ ile saç dökülmesine karşı etkili ilk kit boya ile saçların boyanırken direnç kazanması artık mümkün; Saç sağlığı ve güzelliğinde bitkisel çözümler üreten BIOBLAS Ar-Ge ekibi, saçların boyanma sırasında gördüğü hasarı önleyecek, saçı derinlemesine besleyecek, saç dökülmesine karşı etkili bir yağ formüle etti ve saç dökülmesine karşı uzmanlığını bu bitkisel yağda 5 Mineral ve Vitamin ile birleştirdi 


COLOR&MORE içerdiği Kreatin ve Seramid ile renk pigmentlerinin saça derinlemesine işlemesini ve orada hapsolmasını sağlar. Color&More için Ar-Ge uzmanları saç boyalarının performansını ve içerdiği aktiflerin etkinliklerini test etti. En iyi pigment nüfuzu sağlayan ve beyazları %100 kapama özelliğine sahip boyayı geliştirdi. Boyama sonrası etkiyi arttırmak üzere hem saç dökülmesine karşı etkili hem boyanın kalıcılığını arttıran şampuan ve maske ise bu üstün bakımı tamamlamak üzere geliştirildi. 


Ben no:5.5 açık kestane akaju boyadım..
Sonrasında bu harika rengi korumak ve saçları beslemek adın aözel şampuanını kullanmaya başladım. Şampuan duş anında gayet yumuşacık yapıyor saçları. Kokusu çok güzel. Saç rengini koruyor ve harika parlatıyor. Arkadaşlarım saçlarımın parladığını rengin keskin olduğunu söylediler. Saç boyasının markasını soranlar oldu ben de tabi seve seve paylaştım. Saç dökülmesi daha öncesinde de Bioblas kullanmamdan dolayı çok azaldı. Banyodan sonra tararken dökülen miktar şimdilerde daha az elime gelir oldu:)

Kreatin ve seramid içeren formül ile boyalı saçlara özel bakım; 
BIOBLAS Color Intense, boyalı saçlara özel içeriğiyle saç renginin uzun süre yoğun ve canlı kalmasını sağlar. BIOBLAS Color Intense şampuan, içerdiği kreatin ve seramid ile her bir saç teline hızlıca penetre olur ve kökten uca onarır.  Kreatin, boyalı saçları güçlendirir, direncini arttırır, saçın bariyerini sağlamlaştıran seramidler, saçın daha parlak olmasını  sağlar.
Kreatin ve seramid içeren formül UV filtresi ile saç rengini güneş ışınlarının negatif etkilerinden korur.

Eğer saçınıza hem boya hem bakım yapmak için mutlaka bu ürünleri denemelisiniz.

Ürünlere yakından bakmak için ve incelemek için;

Yepyeni deneyimlerde buluşmak dileğiyle
iyi geceler :)

1 yorum:

kadriye dedi ki...

Çok hoş bir renk olmuş. Ben de kızıl kullanıyorum deneyeceğim bakalım. Ve saç dökülmem de çok fazla:(

Blogger tarafından desteklenmektedir.