Cilt Bakımında Yeni Bir Dev ''+Burock'' Lansmanı..

Sevgili okurlarım reçellerim, sizlere harika bir markadan bahsetmek istiyorum. Geçtiğimiz günlerde lansmanında davetliydik. BUROCK işte bu markanın cilt bakımlarını daha önce bloğumda paylaşmıştım. Blogger arkadaşlarımla birlikte güzel ve kaliteli ürünlerin tanıtıldığı güzel bir lansman yaşadık. 
Burock lansmanında Burock'un kurucusunun konuşması damgasını vurdu. Annesinin kırışıklıklarına üzülmesiyle ve uğraşmasıyla yola çıkan bir düşünce şimdi Burock'un doğmasına sebep olmuş, ne mutlu tüm kadınların adına:)

Benim için lansmana gitmek kadar giderken ne giydiğin. ne taktığın da çok önemli!!!  ben her koşulda şıklığımdan, süsümden asla ödün vermeyen bir bloggerım. O günde hava karlıydı, soğuktu ama ben yine de gerekli önlemleri alarak elbisemi giydim, makyajımı yaptı yani kısacası böyleydim:)
Ortaköy'ün en güzel manzarasına sahip The House Otelin kahvaltısı eşliğinde keyifli bir gün geçiridİK. Çok fazla fotoğraf karesi alamadım çünkü basın mensupları da çok fazla olduğundan kalabalık dolayısı ile çekebildiğim kadar çekebildim:))


Lansmana kadar gelmişken özçekimsiz olur mu? olmaz...

Otelin içerisinde bir çok güzel obje vardı fakat kalabalıktan pek fazla çekemedik. Ama bu kuşa dayanamadım:)

Otelin ve Cafe nin dışarıdan görüntüsü...

Kar yağıyordu ve Ortaköy harika bir görüntüye sahipti...ve ben izledim doya doya..

Günün anlam ve önemine uygun bir foto kolajladım:)

Daha önce de bloğumda anlattığım Burock ürünlerinde güzel bir hediye paketi yapmışlar ve bize verdiler. Severek kullandığım ürünlerin devamının gelmesi ayrıca mutlu etti beni.. Göz kremini kullanmaya başladım denemediğim o vardı içlerinde en çok ona sevindim:)


Bu resimleri şimdi tekrar paylaşırken şunu düşündüm yine kar yağsa keşke:)) 
Harika bir lansmanda tekrar buluşmak dileğimle kocaman sevgiler...
Yakından incelemek için tıktık..

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.