Essence CC Krem ile Işıldayın

Son zamanlarda BB ve CC kremler kadınların vazgeçilmezleri oldular. Bir çok kadın fondöten yerine bu kremleri tercih etmeye başladı.
Neden mi?Çünkü, doğal, daha şeffaf, daha nefes alabilen bir cildiniz oluyor. Her marka kendi ürününü piyasaya çıkarmaya başladı, hepsinin bir BB, CC kremi artık mevcut. Ama ben daha çok CC kremleri seviyorum. Renk kontrol noktası daha verimli geliyor. Yüzdeki renk tonlamasını sabitledikleri için makyajın daha düzgün ve daha doğru durmasını sağlıyor. Alt zeminine makyaj bazı kullanılırsa görüntü daha güzel olabiliyor.


Farklı farklı markaların CC kremlerini denedim, bazılarının etkisi daha azken, bazıları gerçekten muhteşem sonuçlar ortaya çıkartabiliyor. CC kremi seçerken özellikle az yağlı olmalarına dikkat ediyorum. Çünkü cildimin parlaması daha az oluşabiliyor. Eğer sizin de böyle sorunlarınız varsa CC kremi sürdükten sonra üzerini pudra ile sabitleyin, o zaman daha mat bir cilde kavuşmuş olursunuz.


Ben CC kremin “natural” olanını tercih ediyorum. Çok beyaz tenli değilim, o yüzden Essence markasının bana çok uygun, sürdükten sonra şeffaf olan görseldeki kremini kullanıyorum (Belki fotoğrafta biraz koyu duruyor olabilir.).
Essence CC kremleri iyi sonuç veriyor, uzun zamandır kullanıyorum ve çok memnunum. Sürüldüğü ilk andan itibaren cilde nüfuz ediyor ve şeffaf bir şekilde cildi aydınlatıyor. Bu ürün, SPF 30 içerdiği için cildinizi koruyor. Formülü ince şeffaf olmasına rağmen yüksek kapatıcılık sağlıyor. Cildinizdeki pürüzleri düzeltip üzerilerini kapatabiliyorsunuz. Kızarıklık, sivilce izleri artık sizi rahatsız etmeyecek böylelikle. Geriye size günü yaşamak kalacak:)
Bu özelliklerinden dolayı, Essence CC krem de benim vazgeçilmezlerim arasında olmayı başardı. Ayrıca, bu markanın, özellikle ojeleri, tüm ürünleri oldukça kullanışlı ve başarılı.
Sizlerle kullandığım, deneyimlediğim ürünleri paylaşmak çok keyifli. Bir fikrinizin olmasını sağlamak da öyle:))
Essence Gratis mağazalarında satılıyor. Gratis’in yaptığı indirim günlerinde bu ürünü daha ucuza alabilirsiniz. Ürünlerine ise www.essence.eu adresinden bakabilirsiniz.
Sevgiler...

4 yorum:

Kozmetik Blogum dedi ki...

Duyduğuma göre,yaşlanma karşıtı özelliği de varmış cc kremlerin.. Ben de aynısını kullanıyorum ve memnunum :)

hayatreceli dedi ki...

şirin kanatlarım evet haklısın bende çok severek kullanmaktayım öperim sevgiler canım:)

OrjinalPeri dedi ki...

Merhaba, iadei ziyarete geldim. :) cc kremler bb kremlerden daha iyi yazınızdan ve yorumlardan anladığım kadarıyla. Ben de hep bb kullanıyorum, cc yi de düşünmeli o zaman. :)

hayatreceli dedi ki...

qorjinalpericiğim evet CC ler BB lerden daha iyi bu kesin ve net denersen memnun kalırsın sevgiler canım:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.