Essence MetalGlam ve 3D Eye Shadow ve XXXL Shine Lipgloss

Günaydın sevgili reçellerim, biz kadınlar sabah kalktığımızda bile güzel görünmek isteriz değil mi?:) yani ben öyleyim sabah cildimin parlak olmasını aydınlık durmasını ve bakışlarımın berrak olmasını istiyorum. Bu aralar harika bir cilt bakımı deniyorum en kısa zamanda sizlerle paylaşacağım:)

Ama bugün harika Essence ürünleri sunacağım sizlere, Essence markasının 3D ve Metal glam farları ve XXXL Shine dudak parlatıcısı hepsi birbirinden güzel, renkli ve ışıltılı.



Metalglam farlar (sağ tarafta ki) pigment seviyesi çok düşük renklendirmek istiyorsanız size fazla yardımcı olmuyor. Pırıltı veriyor sadece ama ışıltı vermek için harika bir seçim olabilir. 

3D farlar (solda ki)pigmenti kararında öyle çok çılgınca değil ama en azından bir göz makyajı yapabilirsiniz. Sedefli parlak ikili renkten oluşuyor. Gölgelendirmeleri rahatlıkla yapabilirsiniz. Ben sevdim bu farları doğal makyaj hafif makyaj için çok uygun.

Ben her ikisini karıştırıp bir göz makyajı uyguladım umarım beğenirsiniz:)
Vee XXXL shine lipgloss harika tadı ve kokusuyla dudaklarınızı ışıl ışıl gösteriyor. Verdiği his çok güzel. Tabi sıksık tazelemek gerekiyor çünkü siz de bilirsiniz bu lipglosslar fazla dayanıklı olmuyor lipsticklere göre ama ben seviyorum doğal duruyor ve bu Essence bu işi çok iyi yapmış verdiği parlaklık şahaneee:))

Essence ürünleri için tıktık..

Harika ışıltılı makyajlı bir gün olsun sevgiler...

6 yorum:

sihirlimavi dedi ki...

Essencenin bu farlarını çok seviyorum. Far bazıyla çok başarılı oluyor kalıcılıkları.
Markanın far bazını çok merak ediyorum, Gratis çılgın indiriminde yakalayamamıştım..
Sevgiler...

İnci Çelik dedi ki...

Gözlere bir maşallah dedim içimden :)

Unknown dedi ki...

Farlar ve gözler muhteşem görünüyor. :)

hayatreceli dedi ki...

@ sihirli mavi bende çok severek kullanıyorum indirimleri yakaladıkça almak gerek:)

@güzellikhikayesi çok teşekkürler :)

@deniz kabuğu ayy çok teşekkürler çok mutlu oldum bu yorumlara:))

sevgiler...

Kızsal Şeyler Blog dedi ki...

Essence'in tüm ürünlerine bayılıyorum bunlar da çok güzel özellikle lipgrossa bayıldım sana çok yakışmış :)

Bu arada iade-i ziyarete geldim ve takipteyim öpüyorum

hayatreceli dedi ki...

@kızsal şeyler canımmm çok teşekkürler sevgiler:))

Blogger tarafından desteklenmektedir.